cleanz

ساخت وبلاگ

 تقاضا برای پرستار سالمند به علت کوچک شدن خانواده و افزایش مشغله افراد خانواده روز به روز در حال افزایش است. از طرفی بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند برای سالمنمد خود از پرستار سالمند استفاده کنند تا اینکه سالمند را به خانه سالمندان بفرستند.

سالمندی یک بیماری نیست، بلکه مرحله ای از زندگی است که هر فرد با تجربه آن می تواند به سرمایه اجتماعی با کوله بار تجربه تبدیل گردد.بنابراین، به منظور مراقبت علمی از این سرمایه های اجتماعی و پیشگیری از بروز و شدت علائم و عوارض ناشی از سالمندی که می تواند برای هر فرد و خانواده ای ضرورت پیدا کند، با توجه به رشد جمعیت سالمندی در ایران نیازهای اجتماعی، رفاهی و مراقبتی سالمندان روز به روز در حال افزایش میباشد و یکی از این نیازها مراقبت از سالمندان است که باید به نحو شایسته ای انجام گردد، مرکز پارسیان مهرپرور را با بیش از ۱۵سال سابقه فعالیت در این حوزه بر آن داشته تا با ارائه خدمات مراقبت از سالمند در منزل شما بصورت روزانه، شبانه، شبانه روزی و مقطعی ضمن کاهش دغدغه خانواده ها، به امکان بهره مندی از تجارب این عزیزان در جامعه یاری رساند:

 

خدمات و مراقبتهای مورد نیاز سالمندان که پرستار سالمند یا مراقب سالمند متناسب با شرایط سالمند و درخواست ایشان، امکان ارائه آن را دارند:

 

نگهداری و مراقبت از سالمند

 

تهیه و طبخ غذا و همراهی سالمند در هنگام غذا خوردن

 

دادن به موقع داروها

 

-دادن میان وعده مناسب و مغذی

 

ایجاد برنامه منظم جهت خواب سالمند

 

انجام حرکات ورزشی توصیه شده توسط پزشک یا فیزیوتراپیست در منزل جهت تحرک مناسب سالمند

 

پیگیری درمان سالمند و همراهی ایشان جهت مراجعه به مراکز درمانی ( با هماهنگی خانواده)

 

رسیدگی به نظافت شخصی و استحمام سالمند

 

رسیدگی به نظافت محل زندگی سالمند

 

همراهی سالمند در انجام امور مورد علاقه ( خواندن کتاب، حل جدول، …)

 

همراهی سالمند جهت تفریحات بیرون از منزل مانند پیاده روی، خرید و… ( با هماهنگی و اجازه کتبی خانواده)

 

سایر خدمات تخصصی در حوزه پرستاری که منع قانونی برای ارائه آنها در منزل و یا خارج از مراکز درمانی وجود ندارد.

 

دیگر خواسته های سالمند و یا خانواده شان با هماهنگی مرکز

 

 

 

چرا باید برای سالمندان خود، پرستار و یا مراقب سالمند استخدام کنیم؟

 

کاهش استرس و فشار اعضای خانواده در جهت مراقبت و نگهداری از سالمند

 

همراه بودن پرستار یا مراقب سالمند مجرب و متعهد در تمامی ساعات شبانه روز با سالمند

 

ایجاد امکان مناسب جهت پرداختن به دیگر امور مربوط به زندگی خانواده و بستگان سالمند.

 

کاهش احساس ناراحتی و معذوریت سالمند نسبت به فرزندان خود

 

در اختیار داشتن مدت زمان کافی بدون دغدغه های مراقبت از سالمندان جهت گذران اوقات خوش با سالمند

 

داشتن همدم و هم صحبت در تمامی ساعات شبانه روز و جلوگیری از بروز افسردگی در سالمند

 

تغذیه، خواب و بهداشت مناسب سالمند با حضور مداوم پرستار یا مراقب سالمند

 

 

 

سالمندی دوره ای پر خطر و حساس در زندگی هر فرد است که خانواده سالمند و پرستار یا مراقب سالمند با داشتن آگاهی درباره آن و بیماریهای شایع در آن دوران، با آمادگی کافی و لازم می توان با آن مواجه شد.

 

از بیماریهای شایع در سالمندان، آرتروز ( یا همان ساییدگی مفاصل) می باشد. حضور پرستار سالمند در کنار سالمندان مبتلا به آرتروز، جهت کمک ایشان در تحرک، رژیم غذایی مناسب شامل لبنیات، گوشت، میوه و سبزیجات و مصرف درست و به موقع داروها در کنترل بیماری و جلوگیری از شدت یافتن آرتروز بسیار مفید و ضروری است.

 

دیگر بیماری شایع در سالمندان، آلزایمر و یا زوال عقل می باشد که با افزایش سن، خطر ابتلا به این بیماری بالا میرود. حضور پرستار یا مراقب سالمند در کنار سالمند مبتلا به آلزایمر ضروری می باشد، چون در هر لحظه از شبانه روز امکان خروج نابهنگام از منزل، فراموش کردن آدرس منزل، فراموشی شماره تماس فرزندان، عدم مصرف به موقع داروها و … وجود دارد که می تواند خسارتهای جبران ناپذیری را به سالمندان و خانواده ایشان وارد نماید.

 

سومین بیماری شایع در سالمندان پوکی استخوان است . استخدام پرستار یا مراقب سالمند برای سالمندان مبتلا به پوکی استخوان از ضروری ترین خدمات مورد نیاز این جامعه می باشد، همراه بودن پرستار یا مراقب سالمند در تمامی لحظه ها، تغذیه مناسب، انجام ورزشهای تجویز شده توسط پزشک و یا فیزیوتراپیست معالج و مصرف به موقع داروها از الزامات مورد نیاز این جامعه می باشد.

 

مرکز پارسیان مهرپرور امادگی خود را برای اعزام پزشک، فیزیوتراپیست، پرستار و مراقب / پرستار سالمند و مراقب / پرستار کودک به منزل شما و بر بالین بیمار شما اعلام میدارد و این ضمانت را به شما میدهد که با اولین همکاری با ما رضایت شما را به طور کامل جلب نماید.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : پرستار سالمند , پرستار سالمند در منزل , هزینه نگهداری سالمند در منزل ,پرستار کودک, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 342 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 12:37

این روزها به دلیل افزایش مادران شاغل نیاز به پرستار کودک مطمئن روز به روز در حال افزایش است. انتخاب پرستار کودک به دلیل اهمیت شدید و تاثیر گذاری این افراد بر روی شخصیت و آینده کودکان بسیار مهم است.

اگر عاشق کودکان و نگهداری از آنها بوده و می توانید ارتباط خوب و مطمئنی با والدین و کودکان برقرار کنید، این شغل برای شما می تواند مناسب باشد.

 

 

همگام با افزایش زنان شاغل در کشور، افراد و مراکز مسئول نگهداری از نوزادان و کودکان مانند مهدکودک ها و پرستار کودک در کشور ایجاد شده اند. آنها در ساعاتی که مادران سرکار خود هستند و یا برای کاری نمی توانند در کنار فرزندانشان باشند، از بچه ها مراقبت می کنند. برخی از مادران ترجیح می دهند به جای گذاشتن فرزند خود در مهدکودک، پرستاری را استخدام کنند که در خانه از او مراقبت کند. حتی در برخی موارد پرستار کودک به صورت شبانه روزی به نگهداری از کودک می پردازد.

 

پرستار کودک معمولا در خانه های شخصی افراد از کودکان آنها مراقبت می کند. میزان و نوع مسئولیت پرستار بر اساس سن کودک و تعداد آنها متفاوت است. مثلا برای نوزاد، پرستار باید به موقع به او غذا داده، پوشکش را تعویض و به میزان لازم او را بخواباند. ولی وقتی از کودک ۵ ساله مراقبت می کند، درکنار غذا دادن، تعویض لباس و خواباندن، باید با او بازی کرده، به گردش رفته و آموزش هایی را نیز به او بدهد.

 

پرستار کودک قبل از هر چیز باید عاشق بچه ها باشد و از نگهداری و بودن با آنها لذت ببرد. همچنین باید مهربان، صبور، باحوصله و تا حدی شوخ طبع باشد. او باید خلاق بوده و بتواند فعالیت های جالب و جذابی را برای بچه ها تدارک ببیند.

 

پرستار کودک الزاما نیاز به مدرک خاصی ندارد. البته برخی از کارفرمایان و آژانس های کاریابی ترجیح می دهند افراد دارای مدرک و گواهینامه مرتبط را در این شغل بکار بگیرند.

 

پرستار کودک در خانه های شخصی افراد کار می کند و ساعت کاری او می تواند از چند ساعت در روز تا تمام وقت باشد. همچنین ممکن است گاهی پرستار با افراد خانواده کودک زندگی کند.

 

در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وظایف، دانش و مهارت مورد نیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، بازار کار و فرصت های شغلی و میزان درآمد پرستار کودک ارائه می شود.

 

وظایف پرستار کودک

پرستار کودک باید مراقب نوزادان و کودکان بوده و کارهای زیر را برای آنها انجام دهد :

 

لباس پوشاندن

غذا دادن

حمام کردن

تعویض پوشک

زمانی که از کودکان بزرگتر نگهداری می کند، باید به آنها مهارت های اجتماعی، خواندن و نوشتن را نیز بیاموزد. همچنین باید آنها را برای گردش و تفریح بیرون ببرد. پرستار کودک گاهی به مادرانی که تازه زایمان کرده اند، در نگهداری نوزادشان تا مدتی کوتاه کمک می کند.

مهارت و دانش مورد نیاز پرستار کودک

علاقه به پیشرفت فردی و اجتماعی کودکان

توانایی ایجاد ارتباط نزدیک همراه با اعتماد با والدین و کودکان

رویکرد خلاقانه همراه با قدرت تخیل خوب

توانایی برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های مهیج و سرگرم کننده برای کودکان

مسئولیت پذیر بودن در کار

توانایی تطبیق با شرایط غیر قابل انتظار

آگاهی از سلامت، ایمنی و بهداشت مواد غذایی

صبر و تحمل و شوخ طبعی

توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پر فشار

انرژی و استقامت

تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل پرستار کودک

برای ورود به این شغل، علاقه مندان بهتر است در رشته هایی مانند کودکیاری، پرستاری و روانشناسی تحصیل کنند. داشتن دانش مرتبط برای بسیاری از والدین و مراکز خدماتی و کاریابی مهم است. البته در برخی موارد برای استخدام شرایط تحصیلی مطرح نبوده و علاقه و تجربه فرد مدنظر قرار می گیرد.

 

فرصت شغلی و بازارکار پرستار کودک

پرستار کودک می تواند در مراکز دولتی و خصوصی از جمله مهد کودک ها، پیش دبستانی ها، پرورشگاه ها و سایر مراکز مرتبط با کودکان استخدام شود. همچنین می تواند از کودکان در منزل خصوصی افراد نگهداری کند.

 

یکی از مشکلات معمول پرستاران بچه، عدم توجه کافی به نقش مهم آنها و برخورد با آنها همچون یک کارگر خانه می باشد. به این دلیل گاهی وظایف دیگری در خانه غیر از نگهداری کودک به آنها محول می شود که در واقع در حوزه کاری آنها نمی باشد.

 

در خصوص وضعیت بازارکار و میزان استخدام پرستار کودک در ایران اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. با توجه به اشتغال مادران در سالهای اخیر در خارج از منزل و روند رو به افزایشی این امر، پیش بینی می شود بازارکار مناسبی در کشور پیش روی علاقه مندان به این شغل باشد.

 

وضعیت استخدام این شغل در برخی کشورهای جهان

آمریکا – پیش بینی ها نشان می دهد میزان استخدام پرستاران کودک بین سال های۲۰۱۰  تا ۲۰۲۰ ، رشد۲۰  درصدی خواهد داشت. در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل۱۴  درصد می باشد.

 

استرالیا – در بازه زمانی۵  سال گذشته میزان استخدام در این شغل رشد۱۸.۸  درصدی داشته و رشد بسیار زیاد در آینده برای آن پیش بینی می شود.

 

میزان درآمد پرستار کودک

آمار درستی از میزان حقوق پرستار کودک در ایران در دسترس نمی باشد. میزان درآمد پرستار کودک با توجه به میزان تحصیلات، تجربه، ساعات کاری و نوع نگهداری و مسئولیت او متفاوت است. به عنوان مثال حقوق پرستاری که فقط وظیفه نگهداری از کودک را برعهده دارد با پرستاری که علاوه بر آن باید آموزش هایی از جمله زبان انگلیسی، کار دستی و… را به کودک آموزش دهد، متفاوت است.

 

میزان حقوق و درآمد پرستار کودک در برخی از کشورهای جهان

آمریکا – متوسط درآمد سالانه پرستاران کودک ساعتی۹.۲۸  دلار و برای همه مشاغل۱۶.۲۷  دلار در سال۲۰۱۰  بوده است. مطابق با جدیدترین آمارهای سال ۲۰۱۳، متوسط درآمد سالانه این شغل ۴۵.۰۰۰ دلار می باشد.

 

استرالیا –  متوسط درآمد سالانه پرستاران کودک۳۴.۰۰۰  دلار (قبل از کسر مالیات) می باشد.

 

انگلستان – متوسط درآمد سالانه پرستاران تازه کار و تمام وقت بین ۱۸.۰۰۰  تا۲۸.۰۰۰ دلار و پرستار با تجربه بسته به محل مشتری و میزان توانمندی های خود تا۴۳.۰۰۰  دلار می باشد.

 

شخصیت های مناسب این شغل پرستار کودک

در یک انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم ترین این عوامل ویژگی های شخصیتی می باشد. شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده و محتاج به تخصص و زمان کافی است. البته هر فردی ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد، حتی افرادی که به نوعی تیپ شخصیتی مشابه دارند، باز هم در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

 

به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : پرستار کودک , قیمت پرستار کودک در منزل سال 96 , پرستار کودک در منزل تهران , هزینه پرستار کودک, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 385 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 12:18

در این روزهای نزدیک به عید همه ما به دنبال پیدا کردن بهترین قالیشویی برای شستشوی قالی های خود هستیم. شست وشوی فرش در زیبایی و ظاهر منزل ما بسیار اثر گذار است . پس در شستشوی فرش ها ی خود نهایت دقت را داشته باشید البته این دقت شامل انتخاب بهترین قالیشویی نیز می شود.

 

پاک کردن لکه فرش می‌تواند یکی از دغدغه‌های زنان خانه‌داری باشد که همیشه به تمیزی وسایل منزل مخصوصاً فرش اهمیت زیادی می‌دهند و کل سال را بر روی فرش خود، پارچه‌ای سفید قرار می‌دهند تا هیچ کثیفی یا آشغالی بر روی آن قرار نگیرد. روش‌ها و متدهای مختلفی برای پاک کردن لکه فرش وجود دارد که هرکدام برای موقعیت خاصی نیز استفاده می‌شود. اگر این روش‌ها به‌درستی و بر اساس دستورالعمل‌هایی که داده می‌شود، استفاده شود؛ نه‌تنها هیچ آسیبی به فرش شما نمی‌رسد بلکه برای برخی موارد  دیگر لازم نیست به قالیشویی مراجعه نمایید.

 

در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه با اتو، لکه فرش خود را از بین ببرید. با کمک آب، سرکه سفید، مایع ظرف‌شویی و حوله، بیشتر لکه‌ها را می‌توانید با استفاده از یک اتوی خانگی از بین ببرید. شاید تابه‌حال به گوشتان نخورده باشد که از همین اتوهای خانگی هم برای از بین بردن لکه‌های روی فرش هم استفاده می‌کنند. با اتو می‌توان انواع لکه‌های آبمیوه، نوشابه های گازدار، شمع و واکس را از بین برد که در ادامه روش‌های مختلف آن را بیان خواهیم کرد.

 

روش‌های پاک کردن لکه فرش با اتو

روش اول

محلول آب و سرکه سفید

 

 

اول از همه باید محیط اتاق و فرش را جاروبرقی بکشید و آن را هرگونه کثیفی و خاک پاک کنید.

سعی کنید اتو را در قسمتی به برق بزنید که نزدیک به لکه باشد تا مشکلی برای استفاده کردن از آن نداشته باشید.

یک شیشه اسپری پاش را با یک چهارم فنجان سرکه سفید و سه چهارم آب مخلوط کنید. این مقداری که استفاده کنید، بستگی زیادی به اندازه لکه برروی فرش دارد.

حوله سفید و تمیز را درون آب گرم خیس کرده و بعد آب آنرا بگیرید که در هنگام استفاده، قطره ای از آن بردیگر قسمتها نریزد.

محلولی را که قبلا آماده کرده اید برروی فرش اسپری کنید.

با حوله روی لکه را بمالید.

حوله را برروی قسمت کاملا باز کرده واتو را برروی آن قرار دهید تا کاملا اثر لکه از بین برود.

روش دوم

محلول آب و مایع ظرف‌شویی

تقریبا باید مراحل ابتدایی قبلی را در اینجا هم تکرار کنید. فرش را اول از همه تمیز کنید و اتو را در جایی به برق بزنید که به لکه از همه جا نزدیک تر باشد.

5 قطره از محلول مایع ظرف‌شویی را در یک ظرف کوچک بریزید و سپس با دو فنجان آب گرم آن را مخلوط کنید.

سپس یک حوله سفید را مانند مرحله قبلی در این محلول خیس کرده و آب آن را کامل بگیرید.

حوله را کاملا برروی قسمتی که لکه دارد، بمالید.

سپس حوله را پهن کرده و اتو را برروی آن بکشید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه اتو نباید برروی فرش به صورت مستقیم قرار بگیرد.

اتو را در کمترین درجه خود قرار داده و اجازه بدهید که تا 15 دقیقه اتو برروی پارچه بماند. بسته به اندازه لکه، شاید نیاز داشته باشید که این مرحله را چندبار تکرار کنید و همچنین میزان محلولی را هم که درست می کنید، به اندازه و ماندگاری لکه بستگی دارد.

روش سوم

پاک کردن واکس

در این مرحله، به جای اینکه قصد پاک کردن لکه از نوشیدنی را داشته باشید، می خواهید واکس یا مومی را که برروی فرش ریخته است را از بین ببرید. نکته خیلی مهم قبل از شروع این است که حتما قبل از خشک شدن موم یا واکس، اقدام به از بین بردن آن کنید.

 

مانند مراحل قبل، اتو را باید در نزدیک ترین قسمت به لکه که همان واکس است به برق بزنید.

قبل از شروع، با یک تیزی واکس یا موم از روی فرش بردارید. فقط دقت کنید که به بافت های فرش آسیبی نرسد.

یک حوله یا پارچه سفید را برروی قسمت قرار دهید.

اتو داغ را برروی پارچه قرار دهید تا واکس یا موم آب شده و به پارچه بچسبد. فقط دقت کنید که اولا اتو هیچ تماس مستقیم با فرش نداشته باشد و اینکه درکمترین درجه آن را قرار دهید.

از محلول ها برای پاک کردن قسمت های باقیمانده استفاده کنید و سپس در نهایت آب کشی یا جارو کنید.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی , بهترین قالیشویی تهران , بهترین قالیشویی شرق تهران , بهترین قالیشویی غرب تهران, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 309 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 12:09

 خدمات قالیشویی جنوب تهران پوشش دهنده تقاضا شستشوی فرش و قالی در مناطق جنوبی تهران می باشد.

قیمت قالیشویی در قالیشویی جنوب تهران طبق اتحادیه قالیشویی و نرخ های تعیین شده توسط آن ها مشخص می شود.

هرساله، نزدیک عید که میشود، کار و کاسبی قالیشویان رونق می گیرد و حسابی سرشان برای شستن انواع فرش های مشتری شلوغ می شود. ازاین رو، شاهد افزایش تبلیغ انواع قالیشویی ها چه به صورت تراکت، اس ام اس و برچسب های کوچک برروی دیوار و غیره هستیم. اما همیشه این سوال برای مشتریان وجود دارد که قالیشویی مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ کدام قالیشویی در ارائه خدمات کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارد؟

متاسفانه در چنین روزهایی، افرادی هم اقدام به ایجاد شرکت های قالیشویی صوری می کنند و بعد از دریافت فرش ها،  آن ها را برنمیگردانند و بعد از چند وقت که تعداد فرش و قالی ها به مقدار قابل توجهی رسید، شرکت خود را نیز تخلیه می کنند. براساس گزارش های پلیس و اتحادیه، شکایت های زیادی در این خصوص از شرکت های صوری نیز در نزدیکی های ایام عید نیز ثبت می شود. پس باید چه کاری انجام داد که در دام این افراد و موسسات کلاهبردار نیافتیم؟ در ادامه چند راهکار را برای شما بیان می کنیم که با کمک آن ها بتوانید قالیشویی مجاز را از غیر مجاز تشخیص دهید.

 

پیدا کردن قالیشویی مجاز

1. اولین راه بررسی سایت اتحادیه قالیشویان شهرتان است. در این سایت شما میتوانید لیستی از قالیشویان مجاز را که نزدیک محله شما می باشند را پیدا کنید. همچنین می توانید با تماس از اتحادیه درخصوص کیفیت و شکایت های ثبت شده آن ها سوالاتی کنید. به هرحال شوخی نیست. شما قرار است که فرش چند میلیونی و گران خود را به آنها بسپارید، پس خیلی برایتان مهم است که حتما یکی از بهترین ها در این زمینه  را پیدا کنید. همچنین در سایت اتحادیه، قیمت های مصوب قرار داده شده است.

 

 

 

2.در صورتیکه کیفیت و انجام به موقع تعهدات برایتان خیلی اهمیت دارد شرکتی را انتخاب کنید که خود دارای کارخانه قالیشویی باشد و خود راسآ کار شستشو را انجام دهد . سپردن کار به دست دفاتر قالیشویی که خدمات خود را توسط سایر کارخانجات انجام میدهند ممکن است همیشه با کیفیت مورد نظر شما انجام نشود.

 

 

 

3. می توانید از ۱۱۸ نزدیکترین قالیشویی مجاز را بپرسید. تمامی شماره هایی که این سامانه به شما می دهد، معتبر می باشد. زیرا شرکت ها برای ثبت شماره خود در سامانه ۱۱۸ نیازمند تاییدیه اتحادیه صنفی خود می باشند.

 

4. می توانید از بخش راهنمای روزنامه همشهری، لیست قالیشویی های مجاز را پیدا کنید. توافقی بین این روزنامه و اتحادیه قالیشویان بسته شده است و در آن فقط لیست قالیشویی مجاز قرار میگیرد.البته توجه داشته باشید تعداد شماره تلفن زیاد یک قالیشویی نشانه اعتبار آن قالیشویی و یا داشتن شعبه در نقاط مختلف شهر نیست . این شماره ها همه به یک محل دایورت شده اند.

 

 

 

5. از دوستان و آشنایان که خود به تازگی فرش خود را به یک قالیشویی مجاز داده اند، آدرس یکی از آن ها را بگیرید. حتما در خصوص کیفیت و خدمات آن ها سوالاتی بپرسید.

 

 

 

?چند نکته مهم:

به هیچ وجه به قالیشویی هایی که در تبلیغ خود قیمت خود را ارزان تر از همه اعلام می کنند، اعتماد نکنید. اتحادیه، قیمت ها را براساس معیارهای خاصی تعیین می کند. قالیشویی مجاز هیچگاه قیمت خود را کمتر از اتحادیه اعلام نمی کند و در واقع می توان گفت که برای او اصلا به صرفه نیست که کمتر از حد معمول بگیرد. اما شرکت های غیر مجاز با این روش سعی می کنند توجه افراد را به خود جلب کرده تا بتوانند فرش های مردم را به بدست بیاورند.

 

زمانی که از طرف شرکت، ماشینی برای حمل فرش شما آمد، حتما از آن ها کارت شناسایی موسسه را بخواهید و به هیچ وجه به افراد غیرمجاز اعتماد نکنید. روش تشخیص معتبر بودن کارت را از شرکت بپرسید یا در سایت آن ها بخوانید.

 

به شرکت های قالیشویی که از طریق تلگرام یا شبکه های اجتماعی فقط تبلیغ می کنند و یک شماره جهت تماس قرار می دهند، اعتماد نکنید. شرکت های قالیشویی مجاز باید شماره ثبت خود را نیز اعلام کنند تا مشتری ها با بررسی آن ها، مجاز بودنشان رابررسی کنند.

 

بعد از تحویل فرش، حتما آن را جلوی کارشناس مربوطه باز کنید تا اگر آسیبی هست، سریعا آن را به مسئولان شرکت گوشزد کنید. اگر مسئولان شرکت، این آسیب را متوجه خود شما دانستند، می توانید به اتحادیه شکایت کنید. مطمئن باشید که اتحادیه این مساله را با جدیت تمام دنبال می کند.

 

حتما در انتها از شرکت یک رسید و فاکتور معتبر دریافت کنید که در صورت شکایت بتوانید موارد خود را ثابت کنید.

 

پاسخ دهید

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی جنوب تهران , قالیشویی , قالیشویی تهران , قالیشویی غرب تهران , قیمت قالیشویی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 368 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1396 ساعت: 12:02

اگر شما ساکن اصفهان هستید می توانید از خدمات نظافت منزل اصفهان تنها با یک تماس با شرکت خدمات نظافت منزل یه نظافتچی ماهر دسترسی داشته باشید. البته این روزها تقاضا برای نظافت منزل توسط خانم روز به روز در حال افزایش است.

 

رسوب در اتو مشکل متداولی است، برای حل رسوب و جرم اتو چند روش ساده وجود دارد، با ابزارهای ساده و در دسترس اتوی خود را جرم‌گیری کنید.

جرم اتو مشکلی است که به‌مرورزمان در اتوهای بخار دیده می‌شود. این مشکل به علت رسوبات آب در منافذ قسمت فلزی اتفاق می‌افتد و درنتیجه آن، منافذ خروج بخار بسته می‌شود و هنگام اتو کردن، رد آن برجای می‌ماند. برای تمیز کردن رسوبات روش‌های متفاوتی وجود دارد و از مواد مختلفی استفاده می‌شود. در این مقاله به چند روش از روش‌های از بین بردن جرم اتو اشاره خواهد شد که بامطالعه آن‌ها می‌توانیم از لوازم خانه خود به شکل بهتری استفاده کنیم و عمر مفید آن‌ها را افزایش دهیم.

 

جرم‌گیری اتو

اتو به شکل امروزی تکامل‌یافته یک وسیله ساده فلزی سنگین بعد از گذشت سال‌ها است که اکنون هم به‌عنوان اتوی خشک و هم اتوی‌بخار قابل‌استفاده است. بخار ایجادشده در داخل اتوی‌بخار سبب می‌شود که پارچه بهتر صاف شود و دیگر لازم نیست که برای ایجاد فشار بیشتر اتو به پارچه، وزنه یا کفه سنگین‌تر استفاده شود. همچنین اتوی‌بخار چین‌وچروک لباس‌ها با سرعت بیشتری باز می‌کند.

استفاده از آب باگذشت زمان باعث رسوب شده و جرم به وجود می‌آورد. حتی اگر از آب جوشیده نیز استفاده شود، بازهم این رسوبات وجود دارد. بعد از مدتی که رسوب‌های موجود در آب در این مجراها ته‌نشین شوند، سوراخ‌های خروج بخار اتوی شما را می‌بندند. قطعاً شما تاکنون با این مشکلات مواجه شده‌اید. در ادامه متن به برخی از راه‌های از بین بردن جرم اشاره‌شده است.

وسایل و مواد موردنیاز برای از بین بردن جرم اتوبخار

حوله تمیز

جوش‌شیرین

سرکه سفید

آب گرم

گوش پاک‌کن

پارچه تمیز

مسواک

نمک

مایع ظرف‌شویی

خلال‌دندان

 

روش‌های تمیز کردن و برطرف کردن جرم اتو

استفاده از ترکیب آب گرم و مایع ظرفشویی

در ظرفی آب گرم و مایع ظرف‌شویی معمولی را حل کنید. با پارچه کتان کف اتو را تمیز کنید و سپس با یک پارچه مرطوب دیگر کف اتو را تمیز کنید تا کف روی آن از بین برود.

 

استفاده از سرکه سفید و آب

استفاده از سرکه سفید و آب، اتو را رسوب‌زدایی می‌کند و داخل اتو شستشو می‌شود. ترکیب یک لیوان سرکه سفید با یک لیوان آب سبب ضدعفونی، جرم‌گیری، از بین رفتن آهک و بوگیری اتو خواهد شد. این ترکیب بهترین تمیزکننده برای بخش‌های غیرقابل دسترسی اتو است.

 

در این روش ابتدا اتو را با این محلول پرکنید تا داغ شود. سپسشروع به زدن بخار کنید. اتو را روی یک حوله یا پارچه قرار داده و هر ۲۰ ثانیه به مدت دو دقیقه بخار آن را بزنید. در مرحله پایانی اتو را از محلول خالی کرده و آن را با آب پرکنید. سپس اتو را روشن کنید و بخار آن را چند مرتبه بزنید تا محلول سرکه و آب آن خالی شود.

 

استفاده از جوش شیرین

اگر می‌خواهید کف اتوی خود را مانند روز اول براق و صیقلی ببینید، از ترکیب جوش‌شیرین و آب استفاده کنید. به‌این‌ترتیب که به مقدار مساوی آب و جوش‌شیرین را باهم مخلوط‌کنید تا به حالت خمیری دربیاید، سپس با استفاده از یک پارچه نرم خمیر را به کف اتو بمالید. چند دقیقه صبر کنید تا خمیر کمی خشک شود، سپس با یک تکه پارچه تمیز، خمیر را از روی سطح بردارید تا سطح صاف و صیقلی شود.

 

استفاده از محلول سرکه و نمک

این روش در مواقعی کاربرد دارد که لباس مشکل زبر بودن یا گیرکردن کف اتو به لباس دارد. این محلول باعث سایش و از بین بردن جرم‌های مقاوم بوده و بهترین راه برای نرمی اتو در هنگام اتو کشیدن است. برای این کار مقداری سرکه و نمک را روی حرارت کم گاز مخلوط‌کنید تا زمانی که نمک درون سرکه حل شود؛ اما قبل از جوشیدن آن را از روی گاز بردارید. سپس با آغشته کردن اسکاچ نرم یا یک دستمال به محلول، کف اتو را تمیز کنید.

 

استفاده از حوله و نمک

استفاده از حوله و نمک، رسوب‌های کف اتو را جذب نمک می‌کند. بدین منظور یک حوله پارچه‌ای یا کاغذ را روی میز اتو پهن کنید و روی آن را نمک بریزید. سپس اتو را روی بیشترین درجه تنظیم کرده و روی نمک‌ها و حوله بکشید.

 

استفاده از خمیردندان

خمیردندان یکی دیگر از مواد برطرف کردن جرم اتو است. در این روش مقداری از خمیردندان را روی بخش‌هایی که جرمگرفته بمالید و سپس با یک پارچه آن را کاملاً تمیز کنید. سپس اتو را روشن کرده و روی بخار قرار دهید و به مدت ۵ دقیقه یک پارچه را اتو کنید.

 

استفاده از گوش پاک‌کن، مسواک یا خلال‌دندان

این روش برای پاک کردن منافذ بخار در کف اتو استفاده می‌شود. ابتدا مطمئن شوید که اتو از برق کشیده شده است. سپس برای اینکه مجراها را بازکنید، احتیاج به محلول‌های گفته‌شده در مراحل قبل و تعدادی گوش پاک‌کن دارید. گوش پاک‌کن‌ها را به محلول آغشته کرده و به‌وسیله آن مجراها را پاک‌سازی کنید.

پیشنهادهای بیشتر برای از بین بردن چسبندگی اتو

استفاده از روزنامه

ابتدا بخار اتو را خاموش‌کنید و سپس شروع به اتو کشیدن روزنامه کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که چسبندگی اتو از بین برود. در صورت از بین نرفتن چسبندگی مقداری نمک روی روزنامه بپاشید.

 

استفاده از نمک و فویل آلومینیومی

این روش برای پاک کردن لکه‌هایی با مقاومت و چسبندگی زیاد استفاده می‌شود. بدین منظور، روی یک فویل آلومینیومی مقداری نمک ریخته و اتو را در داغ‌ترین حالت قرار دهید و سپس شروع به اتو کشیدن آلومینیوم کنید.

 

استفاده از آمونیاک

این روش برای پاک‌ کردن لکه‌های بسیار سخت استفاده می‌شود. بدین منظور ابتدا اتو را خاموش‌کنید. سپس یک پارچه کهنه را به آمونیاک آغشته کرده و اتو را بر روی آن قرار دهید.

جرم‌گیری اتو

اتوهای بخار به‌مرورزمان و بر اثر استفاده جرم می‌گیرند. برای بهبود کارکرد و افزایش ماندگاری اتوها توصیه می‌شود از آب تصفیه‌شده برای اتو کردن استفاده شود؛ اگرچه این کار جرمگیری و رسوب بستن اتو را متوقف نمی‌کند، اما زمان آن را به تعویق می‌اندازد. بنابراین بهتر است با روش‌هایی که در این مقاله ذکر شد آشنا شویم تا در زمان لازم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

 

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل اصفهان , نظافت منزل , نظافت منزل توسط خانم , شرکت خدمات نظافت منزل, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 387 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 12:33

قالیشویی آنلاین از جمله خدمات جدید قالیشویی ها برای پوشش افرادی است که می خواهند خدمات خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. البته که شما باید به دنبال بهترین قالیشویی و قالیشویی خوب باشید.

 

استفاده از مدرن ترین دستگاه قالیشویی

با پیشرفت تکنولوژی اگر بخواهیم از بقیه عقب نمانیم حتما باید از بهترین ها استفاده کنیم. و کارگاه خود را تجهیز به بهترین دستگاهها کنیم و خود را ملزم به استفاده از مدرن ترین دستگاه قالیشویی بنماییم. این دستگاه های مدرن نسبت به روش های شست و شوی سنتی بسیار به صرفه تر است. هزینه های آب و برق را بسیار کاهش می دهد و فرش را با دقت بالاتری خواهد شست. در یک قالیشویی خیلی مهم است که از چه دستگاه هایی استفاده می شود. این به همان اندازه مهم است که از چه کارگرانی استفاده می شود. آیا آن ها به اندازه کافی مسلط به فرش و کار های قالیشویی هستند؟ آیا می دانند با هر فرشی چگونه رفتار کنند؟ البته نکته ای که وجود دارد این است که استفاده از مدرن ترین و بهترین دستگاه قالیشویی باعث افزایش کارایی و کاهش خستگی کارگران می شود. به ویژه دستگاه های مکانیزه جدید قالیشویی افرا که عملا تا حد زیادی کار کارگر را کاهش داده و فقط بسنده به یک یا چند اپراتور می کند. این دستگاه ها از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار گران قیمت هستند.

 

بررسی دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

داشتن دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک که بدون دخالت دست و فقط با یک یا چند اپراتور اداره می شود یکی از المان هایی است که به یک قالیشویی اعتبار می بخشد. چرا که این دستگاه ها بسیار مدرن و با تکنولوژی بالا و گران قیمت هستند و هر قالیشویی ضعیف و نو پایی توان خرید آن را ندارد. قالیشویی ها پس از چند سال کار کردن به این نتیجه می رسند که شست و شو به روش های قدیمی دیگر جواب گوی نیاز مشتریان و تعداد زیاد آنان نخواهد بود. از این رو باید از دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشوی فرش ها استفاده کرد. این دستگاه ها به دلیل قیمت بالای آن ها ممکن است از قدرت خرید قالیشویی ها خارج باشد.

نحوه کار دستگاه قالیشویی

همان طور که گفتیم یکی از راه های کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در قالی شویی استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک است.

که در این دستگاه ها تا حد ممکن انسان دخالت ندارد .

و نسبت به دستگاه های قدیمی تر از ایمنی بالاتر و سرعت بالاتری برخوردار است.

این دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی این قابلیت را دارند .

که در هر دقیقه شست و شوی کامل یک فرش ۱۲ متری را انجام دهند.

این دستگاه مجهز به چند فرچه است که در کنار هم و به صورت افقی و عمودی قرار گرفته اند.

و طول آنها حدود ۴ متر است و چند فرچه پشت سر هم قرار گرفته است .

و با حرکت فرش جهت حرکت و فرچه زدن هر فرچه با فرچه پشت سر خود متفاوت است.

یعنی به گونه ای تعبیه شده است که اگر یک فرچه در یک جهت فرچه کرد.

فرچه بعدی در جهت دیگر و همین طور تا فرچه آخر.

این عمل باعث می شود که فرش در جهت های مختلف شسته شود .

و از نظر پاکیزگی به خوبی تمیز و کثیفی های آن که ممکن است .

در نخ های فرش رفته باشد کاملا پاک شود.

سیستم آب کشی آن هم به صورت مکانیزه و به طور کامل انجام می شود.

و نسبت به روش های سنتی آب کشی کامل تری دارد.

در قالیشویی افرا از روش های مدرن شست و شو و بهترین دستگاه قالیشویی مکانیزه و تمام اتوماتیک استفاده می شود .

که این امر موجب افزایش سرعت و بهره وری شست و شوی فرش و همچنین رضایت بیشتر هر روزه مشتریان افرا در سالیان متمادی شده است.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی آنلاین , بهترین قالیشویی , قالیشویی خوب, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 326 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 12:26

نظافت منزل مشهد را از شرکت های خدمات نظافت منزل بخواهید. شما می توانید با تماس با شرکت های خدمات نظافت منزل در خواست نظافت منزل توسط خانم را دهید.با  ارسال نظافتچی خانم و آقا توسط شرکت خدمات نظافتی شما می تواند زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. 

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل مشهد, خدمات نظافت منزل , نظافت منزل توسط خانم , نظافتچی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 356 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 12:18

 قالیشویی شرق تهران شامل بهترین قالیشویی و قالیشویی خوب های شرق تهران می باشد. اگر شما ساکن مناطق شرقی تهران هستید به طور حتم به دنبال بهترین قالیشویی در بین قالیشویی شرق تهران هستید.

 

 

رنگ برداری فرش دستباف به چه صورت است؟

در این متن قصد داریم نکاتی را در ارتباط با رنگ برداری فرش برای شما عزیزان توضیح دهیم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد و مفید واقع شود.

فرش در طول زمان و طی حوادث مختلف ممکن است آلوده شود یا چیزی روی آن ریخته شود.

چیزهایی از قبیل رنگ های شیمیایی، انواع چسب و یا مواد غذایی رنگ دار می توانند موجب آسیب رساندن به فرش دستباف یا ماشینی شما شوند.

در ابتدا توجه داشته باشید که با استفاده از یک کاردک تمیز رنگ های اضافی را بردارید.

اگر با یک بار انجام این کار میسر نشد یک بار دیگر با استفاده از یک کاردک تمیز دیگر مواد اضافی را بردارید.

حواستان باشد که رنگ روی فرش پخش نشود. وقتی به خوبی مواد اضافی برداشته شد جای رنگ روی فرش باقی می ماند.

که باید با استفاده از روش های مختلف و متناسب با نوع لکه و جنس آن عملیات لکه برداری و رنگ برداری روی فرش شما انجام شود.

برای پاک کردن رنگ از روی فرش دستباف شما راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که برخی از این روش ها می توانند به فرش شما آسیب بزنند.

چرا فرش های دستباف نیاز به رنگ برداری فرش دارند

فرش های دستباف به دلیل استفاده از مواد طبیعی در نخ ها و رنگ های آن از ظرافت خاصی بر خوردارند.

همچنین ظرافت بافت آن هم مثل فرش ماشینی نیست و باید تا حد ممکن با آن با لطافت و مدارا رفتار کرد.

در صورتی که روی آن مواد رنگی ریخته شد و آلوده شد نگران نباشید. کاری است که شده.

خونسردی خود را حفظ کنید و به دقت مواد اضافی را از روی فرش پاک کنید.

برای پاک کردن رنگ آن از روی فرش راه های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها موجب آسیب رسیدن به فرش شما می شود.

قالیشویی افرا عملیات رنگ برداری فرش را به خوبی انجام می دهد .

و به همین خاطر شما باید این عمل را به دست یک کاردان بسپارید.

اگر نسبت به پاک کردن لکه رنگ از فرش دستباف خود بی توجه باشید و یا آن را به تعویق بیندازید .

این امر موجب ماندگار شدن لکه روی فرش شما می شود.

راه های رنگ برداری فرش دستباف

بعد از برداشتن رنگ های اضافی از روی فرش در قالیشویی افرا محل لکه را با آب و مواد شوینده شسته می شود.

در صورتی که لکه رنگ جوهر باشد بعد از آن کمی هیدروسولفیت روی لکه ریخته و محل را شستشوی فرش می دهند.

متناسب با جنس رنگ و نوع و میزان لکه از مواد شیمیایی همجون محلول جوهر لیمو.

تینر فوری یا روغن با شکیبایی و صبر و حوصله توسط متخصصان لکه برداری و رنگ برداری استفاده می شود.

در ارتباط با فرش های دستباف که ظریف تر هستند و برای لکه های کوچک از قلم مو استفاده می شود .

که تا حد ممکن به فرش دستباف شما عزیزان آسیبی وارد نشود.

 

 

آیا رنگ برداری فرش ماشینی امکان پذیر است؟

رنگ برداری از روی هر نوع فرشی چه فرش دستباف و چه فرش ماشینی ممکن است و فرقی ندارد.

فقط همان طور که گفتیم به دلیل ظرافت های خاضی که فرش دستباف دارد باید با آن با دقت بیشتری رفتار کرد.

البته این به این معنا نیست که با فرش ماشینی به دقت رفتار نکرد.

گاهی ممکن است که روی فرش ماشینی شما هم رنگ شیمیایی یا روغن و یا انواع چسب های شیمیایی ریخته شده باشد.

در این صورت نگران نباشید و اول از همه سعی کنید تا چسب یا رنگ از روی فرش خشک نشده است.

آن را با کاردک تمیز یا چاقوی بزرگی به آرامی بردارید.

حواستان باشد که فرش را نتراشید. و به آن فشار وارد نکنید چرا که باعث آسیب رسیدن به فرش شما خواهد شد.

در صورتی که دیر شد و لکه خشک شود نگران نباشید.

یک قالیشویی خوب می تواند حتی لکه شما را بعد از خشک شدن بدون کوچک ترین آسیبی هم از بین ببرد و هم رنگ برداری از آن را به خوبی انجام دهد.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی شرق تهران , قالیشویی , بهترین قالیشویی شرق تهران , قالیشویی خوب, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 318 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 12:11

نظافت منزل شیراز شامل تمام خدمات نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و پارکینگ و... به خصوص

نظافت منزل توسط خانم در شیراز می باشد. این روزها به دلیل مشغله زیاد کاری بسیاری از افرادا ترجیح می دهند از خدمات نظافت منزل و نظافتچی برای نظافت منزل خود استفاده کنند.

 

چهار قدم تا تمیزکردن خانه

تمیز کردن خانه و خانه تکانی همیشه ما را یاد به هم ریختگی ها و شلوغ پلوغی های خانه می اندازد اما اگر به هر دلیلی زمان کافی برای خانه تکانی کلی و تمیز کردن خانه به طور تمام و کمال را ندارید می توانید با مراحل فوق به راحتی در مدت کوتاهی خانه را تمیز کنید تنها کافیست خانه را منطقه بندی کنید و دست به کار شوید.تمیزکردن خانه

 

 منطقه 1:اتاق خواب

 

 زمان تقریبی برای نظافت اتاق خواب 10 دقیقه است. ملحفه های کثیف تخت را جمع کنید و در سبد لباس های کثیف بیندازید سپس اقلام غیر ضروری را جمع کرده و در کمد مخصوص بگذارید و سایر لباس ها مانند لباس های خانگی را در کمد لباس بچینید. بعد از آنکه سبد کاغذ های باطله را خالی کردید با استفاده از پارچه های خشک در جهت عقربه های ساعت در اتاق بچرخید و اطراف تخت و لوازم چوبی دیگر را گردگیری کنید. از گردگیرهایی با دسته های بلند برای تمیز کردن لامپ ها و آینه استفاده کنید همچنین از یک سینی برای قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شیشه های عطر، لوسیون و... استفاده کنید این یک روش سریع برای مرتب کردن اتاق خواب است.

 

 منطقه 2:سرویس بهداشتی

 

زمان تقریبی برای تمیز کردن 9 دقیقه است. سینک دستشویی، وان و کاسه توالت را با پاشیدن جوش شیرین جرم زدایی کنید. این یک جرم گیر فوق العاده است. آیینه و شیشه حمام را با اسپری مخصوص به صورت دایره وار تمیز کنید. برای پاک کردن شیشه ها می توانید از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید. همچنین مقداری روغن لیمو به لولای در حمام بمالید تا عطر و بوی زیبایی در فضای حمام بپیچد.

 

 تمیز کردن خانه

 

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و روش های مرتبط با خانه تکانی

نکاتی برای تمیزکردن سریع خانه

منطقه 3:آشپزخانه

 

زمان تقریبی 12 دقیقه است. همه وسایل را از روی کانتر و کابینت های آشپزخانه جمع کنید و در جای مخصوص به خود قرار دهید با یک اسفنج آغشته به سرکه همه لکه ها را پاک کنید. سپس کف آشپزخانه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

 

 منطقه 4:اتاق نشیمن

 

زمان تقریبی 29 دقیقه است. مجله ها و هر چیز اضافی را از روی کف خانه جمع کنید و در جای مخصوص به خود قرار دهید. استفاده از سبد در اندازه ها و طرح های مختلف را برای ایجاد نظم در خانه فراموش نکنید. این یک راه حل سریع برای تمیز کردن اتاق است. برای مبارزه با هر گونه در هم و برهم بودن نشیمن یک بشقاب کوچک روی میز قرار دهید تا کلیدها، سکه ها و دیگر خرت و پرت خانه را داخل بشقاب قراردهید.

 

برای تمیز کردن شیشه های پنجره مقداری سرکه را داخل آب بریزید و این محلول پاک کننده را داخل ظرف اسپری ریخته و شیشه ها را با آن پاک کنید.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل شیراز , نظافت منزل , نظافت منزل توسط خانم , نظافتچی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 297 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 16:31

یکی از عوامل تاثیرگزار هنگام انتخاب خدماتی همچون قالیشویی و شست و شوی فرش نزدیکی محل خدمات به منزل شما می باشد. کاهش هزینه رفت و آمد و کرایه و دسترسی سریع به محل برای پیگیری خدمات از مهم ترین دلایل است. برای ساکنین غرب تهران استفاده از قالیشویی غرب تهران مناسب ترین انتخاب است. 

آموزش شستن فرش به صورت ساده

یک مطلب خیلی حائز از اهمیت  است که وجود باکتری ها و میکروب هایی که به مرور زمان به تار پود فرش شما و ریشه فرش شما را آلوده کرده است برسیم به طور کلی اگه بخواهیم این باکتری ها و میکروب ها رو از فرش بزداییم باید حتمان در کارخانه قالیشویی  و به صورت دستگاه های ماشینی این امر به انجام برسد تا تمام باکتری از فرش پاک شود.

 مرحله اول پاکسازی و رفع الودگی های فرش :

غبارگیری معمولی فرش : در غبارگیری معمولی فرش را می تكانیم  و یا با چوب بر پشت قالی یا فرش می كوبند تا گرد و خاك آن خارج شود. سپس با جارویی   آن را می روبند. این كار نباید موجب گسیختگی تار و پود قالی شود و به بافت آن لطمه بزند. كوبیدن فرش بر زمین از جمله كارهای نادرستی است كه جهت تمیز كردن آن به كار می رود.

غبارگیری مكانیكی فرش : این كار در كارخانه قالیشویی، بسته به كیفیت فرش صورت می گیرد و در منزل مقدور نیست. فرش هایی كه دارای گرد و غبار هستند، قبل از شستشو حتما باید غبارگیری شوند، چرا كه هنگام شستشو گرد و غبار در ته گره (محل تماس گره با تار و پود) باقی مانده خوب تمیز نمی شوند و باعث پوسیدگی فرش می گردد. (در واقع تبدیل به گل شده و در مغز فرش باقی می ماند). در زندگی های شهری كه معمولا از جارو برقی استفاده می شود، گرد و غبار چندانی درون فرش باقی نمی ماند كه نیازی به غبارگیری داشته باشد.فقط باید توجه داشت كه فرش رنگ پس ندهد.

مرحله دوم شستن فرش ماشینی و شستن فرش دستبافت :

در مرحله بعد آموزش شستن فرش به طور معمول باید  از زمین سخت، سیمانی، موزاییك یا زمین شیب دار بهتر است. شستن فرش روی آسفالت صدمات جبران ناپذیری به فرش شما میزند .

این را در نظر باید داشته باشید که جریان آب باید به صورت دوش و با دمای معمولی باشد. از آب گرم در شستشوی فرش دستباف یا ماشینی یا قالیشویی  استفاده نمی شود. و اگر استفاده شود  فرش ماشینی به علت داشتن مواد پلاستیكی در گره ها و تار و پود، پس از شستشو نرمی و لطافت خود را از دست می دهند و در فرش دستبافت هم ، كه رنگ پس می دهد، آب گرم رنگ پس داده شده را در قسمت های روشن فرش تثبیت می كند كه رنگبرداری آنها سخت و هزینه بردار است. فرش هایی هم كه چله آنها از پشم و ابریشم یا گره های ابریشمی باشد، كیفیت شان پس از شستشو كاسته می شود.

نکته بسیار مهم در شستشوی فرش  این است که از مواد قلیایی نباید استفاده شود. باید به صورت معمول از شوینده های خنثی استفاده شود که مانند پودر دستی لباس شویی  كه باید قبل از استفاده در آب حل شود، شامپوی فرش، مایع ظرفشویی یا پودر صابون حل شده برای فرش هایی كه چربی روی آنها ریخته شده است.

نکته ی دیگر در شستشوی فرش دستباف را از قبل خیس نكنید، به خصوص فرش هایی كه رنگ پس می دهند. در این صورت قسمت های روشن فرش نیز رنگی می شود.

نکته برای فرشی را كه رنگ پس می دهد :  پس از شستشو با برس پلاستیكی و آبگیری، لوله نكنید و هرگز داخل لوله آب نگیرید. فرش شسته شده را كاملا آبگیری كرده با پارو و سپس با دستمال نخی یا حوله ای آب پرز آن را كاملا بگیرید و یك ساعت به همان حالت روی زمین بگذارید تا قسمت هایی كه رنگ پس می دهد با قسمت های دیگر فرش تداخل پیدا نكند.

مرحله سوم خشک کردن فرش :

زمانیکه فرش شما یك ساعت روی زمین به صورت پهن شده باشد قسمتی از  رطوبت خود را از دست می دهد و آماده پهن كردن می شود. و اماده ی پهن کردن فرش می باشد .

در ابتدا فرش نیمه مرطوب از پشت ، در سایه (نور غیر مستقیم خورشید) در معرض هوا پهن و آویخته میکنیم .

نکته برای فرش ماشینی و فرش دستبافت هم كه رنگ پس نمی دهند، روش شستشو به همین صورت است. اگر هنگام پهن كردن فرش دوباره روی آن آب بگیرید، ریشه های آن حتما زرد خواهد شد.

و پس از خشك شدن فرش آن را با جاروی چوبی یا برس سر به سمت خواب فرش جارو یا برس بزنید تا تمام طرح های فرش سر جای خود قرار بگیرد و فرش شما زیبا و شكیل تر و تمیز دیده شود.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی غرب تهران , قالیشویی ,بهترین قالیشویی غرب تهران ,شست و شوی فرش, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 345 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 15:41

 

افراد ساکن شهر های بزرگ اغلب به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت زمان زیادی برای نظافت منزل ندارند. نظافت منزل بسیار پر درد سر و زمان بر است. اگر شما ساکن شهر کرج هستید می توانید از شرکت خدماتی نظافتی که ارائه دهنده نظافت منزل کرج هستند، استفاده کنید.

 

تمیز کردن خانه جزو کارهایی است که بیش‌تر افراد دوست دارند آن را به زمانی دیگر موکول کنند. اما همیشه آن قدرها هم سخت نیست. کافیست بدانید چطور می‌توان در کم‌ترین زمان آن را انجام داده تا بتوانید به کارهای دیگر برسید.

برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

 

1- تمام لباس‌ها و ملحفه‌های کثیف را جمع و به تفکیک داخل ماشین‌لباسشویی قرار دهید. قبل از شروع نظافت، دگمه لباسشویی را بزنید و اولین شستشو را انجام دهید.

 

2- از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید. هر چه تعداد افراد بیش‌تر باشد، کار شما سریع‌تر انجام خواهد شد. تعیین کنید هرکدام از آن‌ها کجا را تمیز کنند؟

 

3- تمام مواد شوینده لازم را آماده کنید.

 

4- ابتدا هر یک از اتاق‌های مورد نظر را جاروبرقی بزنید. با این کار، یک بخش از نظافت تمام شده، به مرحله بعدی بپردازید.

 

5- یک سطل را پر از آب کرده، قسمت‌های کثیف را طی بزنید.

 

6- با یک دستمال تمیز وسایل تزیینی را گردگیری کنید. این قسمت معمولا وقت زیادی خواهد گرفت. اما چاره‌ای نیست به جای شک کردن بهتر است سریع این کار را انجام دهید.

 

7- کیسه‌ زباله‌ها را عوض کرده، بیرون بگذارید. این کار چند دقیقه بیش‌تر وقت شما را نخواهد گرفت.

 

8- ظرف‌های داخل سینک را بشویید. در صورت داشتن ماشین‌ظرفشویی ظرف‌ها را داخل آن گذاشته، روی اپن را مرتب کنید.

 

9- آخرین مرحله، تمیز کردن هر چیزی از جمله نیمکت‌ها، صندلی‌ها، دستگیره‌های در، روی اپن با اسپری تمیزکننده است. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که هر چیزی تمیز و پاکیزه است.

 

10- حالا وقت آن است که استراحت کرده و از داشتن خانه‌ای آراسته لذت ببرید..

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل کرج ,نظافت منزل ,نظافتچی , شرکت خدماتی نظافتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 417 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 15:41

 

قیمت قالیشویی تحت نظر اتحاده صنف قالیشویی تعیین می شود. اما متناسب با خدمات اضافی که ممکن است به افراد ارائه شود ممکن است نرخ قیمت افزایش یابد. هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. خصوصا اگر فرش شما دستبافت یا گرا قیمت است حتما از خدمات بهتر برای شست و شوی فرش خود بهره مند شوید.

 

چرا باید فرش ها برای شستن به قالیشویی یا شرکت نظافتی بدهیم؟

 

برای شست وشوی فرش  روش های متعددی وجود دارد اما راحترین و بهترین راهکار تماس با یک قالیشویی مطمئن است بدون آنکه نیاز باشد خود را درگیر نمایید . مجموعه های قالیشویی به دلیل تجربه ای که در شستشوی فرش ها دارند می توانند این کار برای شما با کیفیت بالا انجام دهند .

 

فرض کنید خودتان می خواهید فرشی را بشویید چقدر باید زمان بگذارید ؟ آیا وسایل مورد نیاز برای این کار را در اختیار دارید ؟ برای خشک کردن فرش چگونه اقدام می خواهید نمایید ؟

 

این ها تنها بخشی از کارست . بسیاری از افراد بعد از آنکه فرش را می شویند و در مقابل آفتاب قرار می دهند تا خشک شود تازه متوجه می شوند ریشه های فرش تغییر رنگ داده اند یا به اصطلاح سوخته اند . در شستشوی فرش های ابریشمی و گل ابریشم کار به مراتب سخت تر است و کوچکترین اشباهی موجود از بین رفتن فرش و سرمایه شما می شود.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : قیمت قالیشویی ,شست و شوی فرش ,قالیشویی , شرکت نظافتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 370 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 15:40

این روزها به دلیل شلوغی و دغدغه های کاری مردم رسیدن به نظافت منزل از چالش های بزرگ افراد به خصوص زنان کارمند و خانه دار شده است. خصوصا در مناسبت های مهم مانند مهمانی ، جشن تولد ، عید نوروز و که زمان های اندکی براینظافت منزل در اختیار داریم استفاده از یک نظافتچی بهترین راه حل برای رهایی از کارهای منزل است.

افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند می توانند از نظافت منزل تهران استفاده کنند.

نکاتی در مورد استفاده از بهترین مواد شوینده:

  • برای هرکدام از بخش های نظافت از مواد شوینده مخصوص خود استفاده کنید.
  •  به طور مثال محلول تمیز کننده سینک را فقط برای سینک ظرفشویی استفاده کنید. این نکات ریز انما هم به شدت می تواند بر روی نظافت و بهداشت خانه شما موثر باشد.
  • همیشه از دستمال های میکرو فایبر استفاده کنید. و بسیار مهم است که برای هر بخش از خانه دستمال مخصوص انتخاب کنید و برای تمیز کردن از همان دستمال استفاده کنید.
cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل ,نظافت منزل تهران , نظافتچی , نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 320 تاريخ : شنبه 12 اسفند 1396 ساعت: 15:39

شستشوی فرش اهمیت بسیار زیادی دارد. در ابتدا شاید به نظر رسد که کار یک قالیشویی فقط شستشوی فرش می باشد. اما در واقع یک قالیشویی خوب باید به تخصص هایی مجهز باشد که تکمیل کننده نیاز مشتری در موارد خاص باشد. کارهایی همچون تعویض و تعمیر ریشه ی فرش ، گرفتن لک ها به صورت تخصصی ، رفوگری و رفع سوختگی ، ترمیم و بازسازی قسمت های پوسیده و پاره شده ی فرش و... در انتخاب قالیشویی خوب دقت کنید.

 

شستشوی فرش دستباف:

شستشوی فرش دستباف همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های مشتری های محترم می باشد. قالیشویی ما با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش های دستباف همرا با تثبیت رنگ و بدون هرگونه آسیب رساندن ، تضمینی است بر کیفیت شستشوی فرش دستباف شما. در قالیشویی ما فرش ها بدون واسطه توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مواد نانو و بهترین مواد شوینده با کیفیت ترین خدمات را برای فرش ها ارائه می دهد.

 

بهتر است در شستشوی فرش دقت کنید:

  • اگر فرش شما حاوی ابریشم مصنوعی سفید است ، از شستشوی فرش در جهات مختلف جلوگیری کنید ، شستشو بهتراست در یک جهت و توسط پارچه ی پنبه ای انجام شود. میتوانید از محلول سفید کننده ی لباس و آب سرد هم استفاده کنید. استفاده از شامپو فرش هم موثر است.
  • بهترین روش خشک کردن فرش با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از هوای آزاد و پاک و یا دستگاه های خشک کن برقی اتوماتیک می باشد.
  • استفاده از مواد شوینده ی با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه های آن به بهترین وجه از یین رفته و پاکیزه شود.
  • داشتن ریشه های سالم و پاکیزه باعث زیبایی هرچه بیشتر فرش می شود. پاکیزه کردن ریشه ها به صورت تخصصی بسیار اهمیت دارد.

 

سیستم قالیشویی مجهز:

سنتی یا مدرن بودن یک قالیشویی دلیلی بر چسباندن برچسب خوب یا بد بر آن قالیشویی نمی شود. گاهی لازم است برخی از روش ها بهتر است بر پایه و روش های سنتی انجام شود. و برای برخی از خدمات تجهیزات مدرن جوابگو می باشد. یک قالیشویی خوب باید بتواند با روش های سنتی کارکرده و با تسلط به تجارب سنتی شستشوی فرش دستباف بتواند به خوبی آن را انجام دهد. این روزها فرش های ماشینی حجم عظیمی از ورودی یک کارخانه قالیشویی را تشکیل می دهد.ماشین آلات مکانیزه طراحی شده برای شستشوی این فرش ها مناسب هستند.لازمه ی شستشوی فرشهای ماشینی دستگاه های سانتریفیوژ دور بالا برای آبگیری و سیستم خشک کن مکانیزه می باشد.  کارگاه های فاقد خشک کن مکانیزه در فصول سرد سال و مواقع بارندگی با مشکل جدی مواجه شده و جوابگوی مشتریان خود نیستند.

 

قیمت شستشوی فرش:

در یک قالیشویی نمیتوان تعرفه ثابت برای خدمات خود ارائه کرد. تمیزی قابل درجه بندی کردن نیست ، یک قالیشویی معتبر خدمات خود را با بهترین کیفیت و نرخ ثابت و مشخص انجام می دهد. توجه داشته باشید که شفافیت نرخ یک قالیشویی بر میزان نرخ اولویت دارد. برخی از خدمات همچون رنگ زدایی از فرش های آبدیده و یا ترمیم پوسیدگی و... بدون نیاز به روئیت فرش باید تعرفه ی ثابت داشته باشد.

 

شستشوی فرش با سرکه ی سفید:

شستشوی فرش با سرکه ی سفید باعث تمیزی و درخشندگی هرچه بهتر فرش می شود. قبل ازشستشوی فرش حتما ابتدا جاروبرقی بکشید. لازم نیست تمام قسمت های فرش را خیس کنید ، مخلوط آب و سرکه ی سفید را روی قسمت های مورد نظر فرش اسپری کنید و پس از پاک کردن با یک اسفنج آن را به صورت کامل بشویید. ممکن است بوی سرکه شما را اذیت کند. میتوانید با بازگذاشتن پنجره ها به روند خشک شدن قسمت های اسپری شده ی قالی کمک کنید.

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : فرش شویی,شستن فرش,شستشوی فرش در منزل,قالیشویی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 335 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:41

امروزه با ماشینی شدن زندگی و کمبود وقت دیگر زمان کافی برای انجام امور اولیه زندگی نیست. نظافت منزل یکی از معضل هایی است که نیاز به دقت و توجه فراوان دارد. شاغل شدن اکثر خانم ها باعث تغیر در روند زندگی شده است. این روزها اکثرا به آراستگی ظاهری توجه می کنیم و زمانی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. در این هنگام می توانید با یک شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید. شرکت نظافتی ما آماده ارائه خدمات نظافتی شما است.

 

چرا شرکت نظافتی؟

شاید این سوال برای هریک از شما پیش بیاید که چرا باید از خدمات شرکت نظافتی استفاده کرد. بهتر است اشاره کنیم که شرکت های نظافتی ارائه دهنده ی همه ی خدمات نظافت منزل هستند از جمله نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و آسانسور، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن استخر و سونا ، کفسابی و.... می باشند. وجود نیروی کارآزموده و باتجربه باعث بهتر انجام شدن خدمات در این شرکت ها می شود. باید دقت کنید ک از شرکت نظافتی معتبر و دارای مجوز درخواست خدمات داشته باشید ، زیرا این شرکت ها از نیروهای با ضمانت استفاده می کنند. وقتی که از شرکت نظافتی درخواست خدمت داشته باشید با اطمینان کامل از مزایای آنها بهره می برید زیرا آنها پاسخگویی 24 ساعته دارند.

 

درمورد نظافت منزل به این نکات توجه کنید:

  • دقت کنید که استفاده از مواد شوینده ی قوی عوارض بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. بهتراست از مواد شوینده متوسط و کیفیت بالا استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن وان حمام بهتراست با ریختن مقداری سرکه روی اسفنج و پاک کردن جرم سطوح آن را انجام دهید. برای تمیز کردن نهایی بهتراست پودر جوش شیرین را روی سطح بریزید و در نهایت با آب آن را تمیز بشویید.
  • وسایل چوبی رنگ شده را با یک چهارم فنجان آمونیاک و آب گرم تمیز کنید. به جای استفاده از آمونیاک می توانید از مایع ظرفشویی هم استفاده کنید.
  • اگر قصد تمیز کردن و جلا دادن اشیاء نقره ای را دارید بهتراست از دستکش پلاستیکی یا نخی استفاده کنید زیرا باعث براق شدن اجسام نقره ای می شود. همچنین میتوانید از مخلوط آب و جوش شیرین هم استفاده کنید.

 

ما نظافتچی های خود ار تضمین می کنیم:

قابل اعتماد بودن ، مسئولیت پذیر بودن ، برخورداری از سلامت روحی و جسمی ، آشنایی با مواد شوینده و نحوه ی تمیز کردن اجسام ، داشتن لباس کار ، داشتن ضمانت نامه ، وقت شناس بودن ، ارائه خدمات در زمان مناسب و... از ویژگی های یک نظافتچی است. نظافتچی معتبر را از ما بخواهید. همچنین اگر تمایل به نظافتچی خانم دارید آنرا با ما در میان بگذارید. نظافت منزل توسط خانم را از ما بخواهید.

 

شرکت خدماتی نظافتی ما ارائه دهنده ی خدماتی همچون نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، کارواش ، خشکشویی ، قالیشویی ، شستشوی مبل ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل ، پذیرایی و.... می باشد. خدمات را از ما بخواهید.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : شرکت نظافتی,نظافت منزل,شرکت خدماتی نظافتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 275 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:37

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است. اما به مرور زمان پارچه مبل کثیف می شود و لک می گیرد. اگر لک روی پارچه برای مدت زمان زیادی باقی بماند ، پاک کردن آن طول می کشد و سخت می شود. شستشوی مبل با دستگاه های  تمام اتوماتیک در منزل به همرا استفاده از مواد شوینده فاقد رنگ و بو صورت می گیرد. هنگام شستشوی مبل شما به هیچ عنوان به پارچه مبل آسیب نمی رسد و مبلمان در مدت زمان کوتاهی قابل استفاده مجدد می گردد. شستشوی مبل خود را به ما بسپارید.

 

شستشوی مبل و خشکشویی مبل در منزل:

اولین مرحله برای این اقدام جارو کشی خشک می باشد. گرفتن گردو و غبار از لا به لای تارو پود بافت مبل یکی از مهم ترین قسمت هاست ، اگر این گرد و غبار درون بافت مبل باقی بماند کیفیت شستشوی مبل را پایین می آورد.

مرحله ی بعدی شامل شستشوی مبل به همراه فرچه مخصوص و مواد شوینده است. در انتخاب مواد شوینده باید دقت فراوان داشت ، نوع مواد شوینده نباید به پارچه مبل آسیب برساند. باید دقت داشت که از فرچه ی مخصوص استفاده کرد زیرا بافت پارچه مبل نازک است.

مرحله ی آخر خشک کردن مبلمان با دستگاه آبگیری مخصوص است. مرحله ی خشکشویی به این معناست که آب مواد شوینده ای که وارد مبل شده شده و ماندن آن باعث پوسیدگی مبل منزل شما می شود را توسط آبکش مخصوص از داخل مبل بیرون کشیده میشود. امکان دارد نم و رطوبت باقی مانده در مبل تا یک روز آینده نیز خشک نشود ، این مقدار به مبل آسبی نمی زند.

 

در شستشوی مبل دقت کنید که:

  • اگر مبل شما دارای لکه است ، ایتدا لکه ی مورد نظر را پیدا کنید و قبل از شستشوی مبل به لکه برداری بپردازید.
  • بسته به نوع لکه ی مبلمان شستشوی آن متفاوت است ، گاهی اوقات مبلمان فقط  دچار کثیفی ناشی از نشستن زیاد می شود.
  • بهتر است شستشوی مبل را ب اسپری حاوی مخلوط آب و صابون انجام دهید. مخلوط را اسپری کنید و با اسفنج نرم روی آن بکشید. همچنین می توانید از شامپوی مخصوص شستشوی فرش هم استفاده کنید.
  • برای درخشان کردن مبل می توانید یک لیتر آب ولرم را با نیم پیمانه سرکه ی سفید و دو قاشق الکل سفید مخلوط کرده و روی قسمت های مختلف مبل اسپری کنید. مبل را با بازگذاشتن پنجره در معرض هوای آزاد قرار دهید.
  • قبل از شستشوی مبل به جنس پارچه ی مبل توجه فراوانی داشته باشید.
  • از مواد شوینده ی مناسب استفاده کنید.

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

در شرکت خدماتی نظافتی ما انواع خدمات نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، قالیشویی ، خشکشویی ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل ، کارواش ، کارواش آنلاین و..... انجام می گیرد. وجود نیروی کارآزموده ، با تجربه و کاربلد همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات نقطه ی تمایز ماست.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : شستشوی مبل,مبل شویی,شستشوی مبل در منزل, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 302 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:33

شرکت خدماتی می تواند تاثیر بسیار زیادی برروند انجام سریعتر امور کار و زندگی شما داشته باشد. امروزه با رشد سریع تکنولوژی و افزایش ارتباطات ، تمایل افراد به استفاده از خدمات و یا شرکت های خدماتی افزایش یافته است. شرکت خدماتی ارائه دهنده ی خدماتی همچون نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، پذیرایی ، انجام امور پرستاری ، کارواش ، قالیشویی ، مبل شویی و... هستند.

 

چرا شرکت خدماتی؟

شاید این سوال در ذهن هرکدام از ما شکل بگیرد که چرا باید خدمات را از شرکت خدماتی دریافت کنم؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارد به عنوان مثال یک شرکت خدماتی که ارائه دهنده انواع خدمات می باشد قطعا برای افزایش کیفیت از نیروی های متخصص ، با تجربه و کاربلد استفاده می کند. شرکت خدماتی پذیرنده ی تمامی مسئولیت ها در این زمینه می باشد. این شرکت ها هزینه را با توجه به نرخ نامه ی مصوب دریافت می کنند. یک شرکت خدماتی تمامی خدمات را به صورت یک جا ارائه می کند و در صورت رضایت می توانید هرزمان دیگری بقیه خدمات را با خیال راحت در یافت کنید.

 

 

مزایای سپردن خدمات به شرکت خدماتی ما:

  • فرستادن به موقع نیروی خدماتی ( نظافتچی ) و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان.
  • جلب اطمینان خاطر مشتری از طریق ارائه معتبرترین معرفی نامه قبل از ورود نیروی خدماتی.
  • استفاده از نیروی خدماتی کاربلد ، متخصص و حرفه ای.
  • تعین قیمت مناسب ، متناسب با نیاز شما.
  • انجام خدمات با کیفیت بالا و ضمانت بی کم و کاست.
  • رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار.
  • نظارت دقیق ما براجرای خدمات ارائه شده.

 

خدمات ارائه شده در شرکت خدماتی ما:

خدمات نظافت ، نظافت منزل توسط خانم ، نظافت ساختمان ، نظافت منزل ، نظافت راه پله ، قالیشویی ، مبل شویی ، قالیشویی آنلاین ، خشکشویی ، خشکشویی آنلاین ، کارواش ، کارواش آنلاین ، پذیرایی ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل و....

ما در شرکت خدماتی خود نیروهایی داریم که با تمامی موارد مربوط به وظایف خود آشنایی کامل دارند و از تجربه ی بالایی نیز برخوردار هستند. اگر به هر دلیلی از جمله کمبود وقت به دلیل مشغله ، ناتوانی و... نمی توانید از عهده ی یک سری از کارها برآیید کافی است در آن زمان با شرکت خدماتی ما تماس بگیرید. ما آماده خدمت رسانی به شما در هر زمینه ای که بخواهید هستیم. انجام امور خدماتی خود را به ما بسپارید.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : شرکت خدماتی,نظافت منزل,شرکت خدماتی نظاتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 331 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:27

در این هیاهوی تبلیغات پیدا کردن شرکت خدمات نظافت منزل قابل اطمینان کار ساده ای نیست. این روزها به دلیل الکترونیکی شدن زندگی همه ی ما تمایل داریم که خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنیم. در میان روزمره گی ها و کمبود وقت ها دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نیست ، این روزها به آراستگی سرسری بسنده می کنیم و از نظافت کامل خودداری می کنیم. در این هنگام نیاز به نظافتچی ماهر احساس می شود. کافی است به یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر تماس بگیرید و از آنها در خواست نیرو کنید.

براساس تحقیقات انجام شده نظافت محیط عمومی هم بر سلامت جسمی و هم بر سلامت روحی تاثیر بسیار چشم گیری دارد. نظافت محیط اطراف باعث حفظ آرامش و افزایش تمرکز می شود.

 

در شرکت خدماتی نظافت منزل ما:

خدماتی همچون کفسابی ، نظافت راه پله و آسانسور ، تمیز کردن حیاط و پارکینگ ، نظافت محوطه و درب ورودی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن شیشه ها و... ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد همراه با ضمانت و نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات از ویژگی های ماست.

تمیز کردن سرامیک و پارکت:

در خانه های امروزی موزاییک جای خود را به سرامیک و لمینت داده است ، زیبایی زیاد و عدم نیاز به موکت و تنوع در رنگ و کیفیت باعث افزایش استفاده از آنها شده. یکی از نکاتی که باید در مورد سرامیک و لمینت دقت کنید این است که اقدام به موقع برای تمیز کردن آن ها کنید. اگر لکه ها برای مدت طولانی روی سطوح آنها باقی بماند تمیز کردن آنها بسیار دشوار می شود. برای تمیز کردن آنها لازم نیست از مواد شوینده ی قوی استفاده کنید ، کافی است با یک دستمال و اسکاج نرم و مقدار کمی شوینده اقدام به لکه گیری کنید. برای از بین بردن لکه های میان خطوط سرامیک بهتر است از یک اسکاج زبر استفاده کنید به همراه مواد شوینده. برای تمیز کردن لمینت همچنین می توان از بخارشو استفاده کرد.

برای تمیز کردن هرچه بهتر سرامیک و لمینت با ما تماس بگیرید.

از بین بردن گرد و غبار:

گرد و غبار نشسته بر روی سطوح معمولا هنگام باز بودن درب و پنجره بر روی اجسام می نشیند ، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار صحیح تر است که منافذ دهانه کولر و درب و پنجره ها را مسدود کنید. هر پارچه ای مناسب گرد گیری نیست ، برخی از پارچه ها خود عامل نشستن پرز بر روی سطوح می شوند.

دستمال های گردگیری موجود در بازار همچون آهنربا گرد و غبار ها را به خود جذب می کند. دستمال میکروفیبر و الکرواستاتیکی بهترین نوع پارچه برای گردگیری می باشد. توجه داشته باشید که بهتر است ابتدا خانه را جارو کنید و سپس شروع به گردگیری کنید.

تمیز کردن شیشه ها:

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل خانه هستند. تمیز بودن هرچه بهتر آنها به عبور نور به داخل منزل کمک بسیار زیادی می کند. از آنجا که خاصیت میکروب زدایی نور خورشید برکسی پوشیده نیست ، بهتر است به تمیز کردن شیشه ها تنها با آب خالی بسنده نکرده و برای تمیز کردن آن از مواد شوینده هم استفاده کرد. تمیز کردن شیشه ها با کاغذ باعث لکه بری بهتر می شود.

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : شرکت خدماتی نظافت منزل,نظافت منزل,شرکت خدماتی نظافتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 324 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:24

نظافت منزل یکی از دغدغه های امروزه هر خانه می باشد. با توجه به مشغله ها و روز مره گی های این روزها دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت کامل نیست. این روزها به آراستگی ظاهری اهمیت می دهیم و از نظافت کامل اجتناب می کنیم.

باتوجه به الکترونیکی شدن زندگی امروزه همه ی ما تمایل داریم با استفاده از موبایل یا به صورت آنلاین خدمات را دریافت کنیم. ما ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در زمینه هایی همچون شستشوی مبل در منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت آسانسور ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن استخر و سونا و.... می باشد.

 

نظافت ساختمان:

این روزها یکی از دغدغه های مدیران و ساکنین هر ساختمان ، نظافت ساختمان می باشد. شرکت خدماتی نظافتی ما مجری نظافت ساختمان شما با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. استفاده از مواد شوینده مناسب همراه با نظافتچی ماهر و باتجربه و دارای ضمانت از خدمات ماست. نظافت فضای عمومی هرساختمان شامل نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت درب ورودی و محوطه ی بیرونی و... می باشد. نظافت ساختمان خود را به ما بسپارید. یک تماس کافی است.

 

شستشوی مبل در منزل:

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است ، بهتر است همان موقع که پارچه آن کثیف می شود اقدام به تمیز کردن کنیم تا شستشوی آن راحتتر شود. قبل از شستشوی مبل باید از جنس پارچه آن مطلع شوید. در صورتی که جنس پارچه مبلمان شما حساس است ، ابریشمی ، زربافت و یا رنگ ده است آن را به یک شرکت مبل شویی تحویل دهید. برای تمیز کردن آن بهتر است از آب گرم ، حوله ، شامپوی مخصوص مبل استفاده کنید. در هنگام شستشو مراقب باشید که از مواد شوینده ی مناسب همراه با پارچه ی نرم و لطیف استفاده کنید.

 

گردگیری وسایل منزل:

گرد و خاک های روی اجسام در منزل ناشی از ورود آنها از درب و پنجره و درزها می باشد. با گرفتن درزها ، دهانه کولر و... از ورود گرد و خاک جلوگیری کنید. قبل از گردگیری بهتراست ابتدا از جاروبرقی استفاده کنید ، جارو برقی گرد وغبار را در هوا معلق می کند. بهتراست هنگام گردگیری از دستمال مناسب استفاده کنید که خد عامل ایجاد پرز روی اجسام نباشد.

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : خدمات نظافت,نظافت منزل,شرکت خدماتی نظافت, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 255 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:19

این روزها به دلیل مشغله ی زیاد و ماشینی شدن زندگی دیگر زمان کافی برای نظافت منزل نیست. این روزها به آراستگی ظاهری توجه می کنیم و زمانی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. در این زمان شما نیاز به نظافتچی دارید. اگر در شمال تهران زندگی می کنید ما به شما نزدیک ترینیم. کافی است با شرکت خدماتی نظافتی ما تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید.

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

انواع خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان ،  کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن سرامیک و لمینت ، نظافت فضای درونی منزل و... با بالاترین کیفیت ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد و دارای ضمانت همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات وجه تمایز ماست.

سرعت و دقت در اجرای خدمات نظافت منزل غرب تهران وجود نیروی کارآزموده و حرفه ای همراه با دانش و تجربه را از ما بخواهید.

 

نظافت راه پله و آسانسور:

این قسمت ها محل عبور و مرور ساکنین ساختمان می باشند نظافت منزل غرب تهران پس باید در نظافت آن ها نهایت دقت انجام شود. هنگام تمیز کردن آسانسور دقت کنید که لک ها به صورت کامل از بین بروند. نظافت راه پله شامل تمیز کردن کف و بدنه و همچنین تمیز کردن نرده ها می شود. باید توجه کرد که از مواد شوینده ی مناسب استفاده کرد. برای از بین بردن لک ها بهتر اسنت از اسکاج استفاده شود.

نظافت حیاط و پارکینگ:

به از بین بردن لک های مواد نفتی ماشین باید توجه فراوان داشت. استفاده از شوینده ی قوی در این قسمت کمک بسیار زیادی می کند. دقت کنید که هنگام شستشوی حیاط و پارکینگ آبرو باز باشد.

نظافت سرامیک و لمینت:

این روزها استفاده از سرامیک و لمینت در خانه ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده نظافت منزل غرب تهران در نتیجه نظافت آن هم دقت و توجه بسیار زیادی را می طلبد. باید دقت کرد که جای لک بر روی آنها باقی نماند. برای تمیز کردن سرامیک باید توجه کرد که می توان از اسکاج زبر همراه با مواد شوینده استفاده کرد.

تمیز کردن شیشه ها :

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل منزل هستند. تمیز بودن شیشه به عبور هرچه بهتر نور کمک شایانی می کند. در خاصیت باکتری زدایی نور خورشید شکی نیست اما بهتر است هنگام تمیز کردن آن از مواد شوینده استفاده شود.

اگر در شرق تهران زندگی می کنید ن، به دلیل مسافت زیاد بهتر است نظافتچی را از همان منطقه در خواست کنید. در این صورت هم نیروی نظافتچی در زمان مناسب به شما می رسد و هم در زمان کافی خدمات شما ارائه می شود. ما ارائه دهنده نظافت منزل درشمال تهران به شما هستیم. بالا ترین سطح ارائه خدمات را از ما بخواهید.

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافت منزل شمال تهران,شرکت خدماتی نظافت منزل شمال تهران, شرکت خدماتی نظافتی, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 283 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 12:04