cleanz

ساخت وبلاگ

انجام سرویس کولر گازی پنجره ای خود را به تعویق نیندازید، تا مجبور نشوید در آینده، قیمت بیشتری برای تعمیر کولر گازی پنجره ای بپردازید. سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای قبل از شروع فصل گرما اهمیت ویژه ای دارد تا در فصل گرما این سیستم با ارزش دچار خرابی نشود.

 

خدمت از ما سرویس کولر گازی پنجره ای را با چه خدماتی ارائه می دهد؟

 

  • حتی در روزهای تعطیل در کنار شما هستیم.
  • به کیفیت بالا و تخصص نیروهای خود اطمینان داریم.
  • با تجربه ترین نیروها را فورا به آدرس شما می فرستیم.
  • هزینه قرون به صرفه و مطابق تعرفه رسمی را دریافت می کنیم.
  • پس از اتمام کار جهت سنجش میزان رضایت شما عزیزان، با شما تماس می گیریم.
  • عیب یابی کولر گازی پنجره ای شما را با بالاترین دقت ممکن انجام داده و تعمیر می کنیم.

 

چه زمانی باید سرویس یا تعمیر کولر گازی پنجره ای را انجام دهیم؟


 وقتی کولر مدت زیادی بدون استفاده مانده باشد سرویس کولر گازی پنجره ای ضروری است.

 اگر پس از روشن شدن کولر، خنک شدن هوا به تاخیر افتاد عیب یابی کولر گازی پنجره ای لازم است.

 اگر محل نگهداری گولر گازی پنجره ای پر از گرد و غبار باشد، حتما باید کولر را قبل از استفاده سرویس نمود.

 سرویس کولر گازی پنجره ای به صورت منظم، باعث افزایش راندمان کولر شده و مصرف برق را تا 15 % کاهش می دهد.

 در صورت بروز بوی نامطبوع ، یخ زدگی ، لرزش و صدای بیش از حد، حتما برای سرویس یا عیب یابی کولر گازی پنجره ای اقدام شود.

 

نحوه عیب یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای


سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای شامل تمیز کردن و تعویض فیلترها ، کویل ها و پره های کولر گازی و … می شود این کار سبب عملکرد بهتر کولر گازی شده و کولر شما به طور چشمگیری با راندمانی بالاتر کار خواهد کرد.

 

1- تمیز کردن و تعویض فیلترهای کولر گازی پنجره ای


فیلترهای کثیف و مسدود شده از گردش نرمال هوا جلوگیری می کنند و کیفیت هوایی که از آن ها عبور می کند را تغییر می دهند در صورت انتقال این کثیفی ها از فیلتر به کویل اواپریتور، عملکرد آن مختل خواهد شد با تمیز کردن فیلترهای کولر گازی عملکرد آن تا حدود 15 درصد بهبود می یابد در فصل گرما بهتر است فیلترها ، حداکثر هر یک ماه یک بار تعویض شوند.

 

2-از تمیز کردن کویل کولر گازی پنجره ای غافل نشوید


کویل اوپریتور و کندانسور کثیفی ها را روی خود جمع می کنند. این آلودگی ها سبب کاهش گردش هوا و عایق شدن کویل می شود. و جذب گرما کم خواهد شد برای جلوگیری از این مشکل کویل اواپریتور کولر گازی  را پیش از آغاز فصل گرما چک کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید

در صورتی که کویل کنداسور بیرونی نیز در محیطی پر از گرد و غبار قرار دارد آن را چک کنید. در صورتی که روی پره های آن کثیفی جمع شده است حتما آن را تمیز کنید ناحیه های اطراف کویل را تمیز نگه دارید و سعی کنید که آن را در محلی قرار دهید که از منابع کثیفی مانند شاخ و برگ درختان دور باشد این کار سبب می شود که جریان هوای اطراف کنداسور به اندازه کافی و به صورت مناسب باشد.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 470 تاريخ : 1 خرداد 1398 ساعت: 9:17

شرکت خدماتي تهران ارائه دهنده کليه خدمات نظافت منزل به کساني است که به دنبال زندگي زيباتر و راحت تري هستند.اگر به دنبال موسسه خدماتي براي نظافت منزل هستيد با ما همراه شويد. شرکت خدماتي تهران به صرفه ترين و کارآمدترين خدمات را توسط حرفه اي ترين نيرو ها در اختيارتان مي گذارد.

خدمات نظافتي در شرکت خدماتي در تهران :

Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نظافت و شستن حياط پارکينگ آسانسور و راه پله ها
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نظافت درب ها پنجره ها و شيشه ها با مواد شوينده مناسب
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update ضد عفوني و جرم گيري حمام و سرويس هاي بهداشتي
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update شستن انواع ديوار ها سراميک ها و پارکت با مواد منحصر بفرد و غير مضر
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update چيدن وسيله ها و جا دادن آنها در جاي مناسب و با بهترين سليقه
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update تميز کردن گاز يخچال کابينت و سينک ظرفشويي آشپزخانه و همچنين شستن و لکه بري ظروف
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update انجام هرگونه خريد و پخت و پز به سليقه شما
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update شستن فرش و انواع مبل ها توسط تجهيزات مناسب
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update جا به جايي اثاثيه منزل و ادارات توسط نيروي خانم و آقا
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نگهداري و مراقبت از کودکان و سالمندان توسط نيرو هاي جوان و با تجربه

 

?? شرکت خدماتي نظافتي ما با اطلاع از اين نيازها و دغدغه مشتريان نظافت منزل تهران جهت جلب رضايت مشتريان با ارائه خدمات متمرکز براي خدمات نظافت منزل شرق تهران به تمامي موارد ذکر شده در بالا متعهد است.


اگر شما ساکن مناطق و محله هاي شرق تهران هستيد و نياز به نظافتچي مطمئن، امانت دار، تميز و سريع همراه با پشتيباني خدمات نظافت منزل داريد با ما تماس بگيريد و براي نظافت منزل شرق تهران نيرو اعزام کنيد.

در کجاي تهران زندگي مي کنيد؟

نظافت منزل غرب تهران

نظافت منزل جنوب تهران

خدمات نظافت منزل شمال تهران

با توجه به تجربه چندين ساله ما در انجام تمامي امور خدمات نظافت منزل شمال تهران و اعزام نيروي نظافتچي خانم و نظافتچي آقا براي تمامي محله ها و مناطق شمالي تهران بسياري از مشتريان ما سوال و دغدغه هاي مشترک و مشابهي داشته اند. 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 399 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 14:05

کارواش سیارشیراز

پیدا کردن کارواش شیراز برای خدمات کارواش در محل کار سختی است. اگر شما به دنبال کارواش تلفنی شیراز هستید پس احتمالا نیاز به شمارکارواش سیار شیراز دارید. با استفاده از کارواش شیراز دیگر پیدا کردن کارواش نانو در شیراز و کارواش ارزان در شیراز کار دشواری نیست. شما بهترین کارواش شیراز را به راحتی در هر کجا بخواهید با کمک کارواش شیراز به دست می آورید.

کارواش تلفنی شیراز خدمات کارواش در منزل شیراز را با ویژگی های بهترین کارواش شیراز در هر کجا بخاهید ارائه میکند تا شما به را حتی از این خدمات استفاده کنید.

از خدماتی که در کارواش شیراز و یا کارواش تلفنی شیراز به مشتریان ارائه می شود می توان به کارواش نانو در شیراز اشاره کرد. در این نوع کارواش تمام سطح اتومبیل شما با استفاده از مواد نانو شسته شده و شما رضایت کاملی از کیفیت کار خواهید داشت.

تجربه کارواش تلفنی شیراز  در ارائه خدمات کارواش در منزل شیراز بسیار بوده و کارواش ارزان در شیراز را برای شما راهم کرده تا شما با کمترین قیمت کارواش در منزل شیراز را با خدمات کارواش نانو در شیراز در یافت کنید.

از ویژگی های کارواش ارزان در شیراز که توسط کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز ارائه می شود کارواش بدون انعام در شیراز می باشد.

کارواش بدون انعام در شیراز

کارواش بدون انعام در شیراز برای اولین بار توسط کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز برای مشتریان اماده شده است تا هزینه کارواش در منزل شیراز و کارواش نانو در شیراز پایین بیاید.

شما می توانید به راحتی کارواش نانو در شیراز و کارواش در منزل شیراز را توسط کارواش بدون انعام در شیراز در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت در یافت کنید.

شماره کارواش سیار شیراز را همین الان ذخیره کنید تا بتوانید از کارواش تلفنی شیراز خدمات کارواش نانو در شیراز و کارواش در منزل شیراز را در یافت کنید.

بهترین کارواش شیراز

بهترین کارواش شیراز  و همچنین کارواش ارزان در شیراز را هم می توانید با شماره کارواش سیار شیراز در خواست دهید تا راحت ترین روش سفارشات را ببینید.

کارواش بدون انعام در شیراز بسیار مورد پسند واقع شده و مشتریان را از پرداخت پول بیشتر دور کرده است. پول و زمان خود را با استفاده از کارواش در منزل شیراز ، کارواش تفنی شیراز و کارواش شیراز ذخیره کنید تا لذت خرین انلاین را تجربه کنید.

کارواش در منزل شیراز و کارواش تلفنی شیراز

کارواش در منزل شیراز ، کارواش تلفنی شیراز و کاراش نانو در شیراز برای راحتی استفاده شما شماره کارواش سیار شیراز را درست کرده اند تا اگر شما دست رسی به اینترنت نداشتید بتوانید با شماره کارواش سیار شیراز در خواست کارواش تلفنی شیراز و کارواش در منزل شیراز را بکنید. همچنین با شماره کارواش سیار شیراز امکان در خواست کارواش نانو در شیراز و کارواش بدون انعام در شیراز و یا کارواش ارزان در شیراز امکان پذیر شده است.

کارواش شیراز

کارواش شیراز اماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان در شیراز می باشد و شما در هر زمان ثبت سفارش خود را چه از روش اینترنتی و چه از روش تماس با شماره کارواش سیار شیراز ثبت کنید همکاران ما در کوتاه ترین زمان بهترین نیروی خدماتی را برای شما می فرستند شما از خدما کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز استفاده می کنید.

در کوتاه ترین زمان شما می توانید خدماتی مانند کارواش نانو در شیراز را در خواست بدهید و بهترین کارواش شیراز برای شما این خدمات را انجام بدهد.

کارواش ارزان در شیراز را به راحتی با تماس با شماره کارواش سیار شیراز در خواست بدهید  و خدمات کارواش در منزل شیراز را در هم محلی که بخواهید دریافت بکنید.

کارواش نانو در شیراز چیست؟

کارواش بدون آب یا همان کارواش نانو در شیراز روشی برای تمیز کردن ماشین بدون آب یا با مقدار آب بسیار کم است. در کارواش بدون آب از مواد شیمیایی لغزنده‌ای استفاده می‌شود که بر پایه‌ی فناوری نانو ساخته و پرداخته شده‌اند. این مواد روی بدنه‌ی ماشین اسپری می‌شوند و سپس با استفاده از حوله یا دستمال‌های میکروفایبر، بدنه‌ی خودرو تمیز می‌شود. غالبا تمیز کردن ماشین به روش کارواش بدون آب راحت‌تر و کم‌دردسرتر از روش‌های سنتی و قدیمی‌تر است. نتیجه‌ی نهایی هم به خوبی سایر روش‌ها است و ماشین را به تمیزی روز اول‌اش در می‌آورد

کارواش نانو در شیراز چگونه کار میکند؟

جاذبه‌ی مولکولی مهم‌ترین عاملی است که باعث چسبیدن جرم و آلودگی‌ها روی سطوح مختلف از جمله ماشین‌ها می‌شود. برای تمیز کردن سطح ماشین باید این جاذبه را شکست داد. در روش‌های سنتی معمولا این کار به کمک شوینده‌های رایج و آب اتفاق می‌افتد و مواد شوینده با ذرات آلودگی ترکیب می‌شوند و آن‌ها را از سطح ماشین جدا می‌کنند. اسپری‌های نانو هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهند؛ اما بدون استفاده از آب! ترکیب ساخته شده به کمک فناوری نانو با ذرات نانومتری روی سطح ماشین ترکیب می‌شوند و در نهایت می‌توان این ترکیب را به کمک دستمال از روی سطح ماشین پاک کرد. البته بد نیست یادآوری کنیم که استفاده از کارواش بدون آب نانو بیشتر در مواقعی توصیه می‌شود که ماشین خیلی کثیف نیست و گل یا خاک زیای روی آن ننشسته است. معمولا این نگرانی وجود دارد که استفاده از کارواش بدون آب ممکن است باعث آسیب‌دیدگی و ایجاد خط و خش روی ماشین شود؛ اما این نگرانی کاملا بی‌مورد است و استفاده از اسپری نانوی باکیفیت و پاک کردن اصولی ماشین هیچ آسیبی به وجود نمی‌آورد و به خوبی باعث تمیز شدن ماشین می‌شود. دلیل توصیه برای استفاده از حوله‌های میکروفایبر این است که بافت این حوله‌ها به گونه‌ای است که اولا قدرت جذب بالایی دارند و در ثانی، بافت نرم این حوله‌ها باعث می‌شود خط و خشی روی ماشین نیفتد و سطح آن خیلی خوب تمیز شود

مراحل شست و شوی کارواش نانو در شیراز چیست؟

مرحله‌ی اول کارواش نانو در شیراز :

چند حوله‌ی میکروفایبر تمیز تهیه کنید یا دستمال‌هایی با بافت نرم و قدرت جذب بالا پیدا کنید. دستمال‌ها را چهار تا بزنید تا ۸ سطح تمیز به دست آورید و بتوانید بیشترین استفاده را از دستمال بکنید. سپس یک اسپری شستشوی نانو تهیه کنید. معمولا بهترین اسپری‌ها آنهایی هستند که سیلیکون یا ترکیبات آلی فرار ندارند. بهترین ترکیب‌ها آنهایی هستند که بتوانید با آن بدنه‌ی ماشین، شیشه و حتی قسمت‌های پلاستیکی را هم تمیز کنید. معمولا بسیاری از محصولات موجود در بازار دارای درصد بالایی از سیلیکون هستند. سیلیکون خاصیت چرب کردن و درخشندگی دارد و ماشین را براق می‌کند. اما از طرفی این ترکیب می‌تواند باعث جذب بیشتر گرد و غبار شود و حتی به مرور زمان، آسیب‌هایی را به رنگ خودرو وارد کند

 

مرحله‌ی دوم کارواش نانو در شیراز :

ماشین را در ذهن به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید. مثلا سقف، شیشه‌های جانبی، کاپوت و صندوق ماشین، درهای جانبی، چرخ‌ها و غیره. حواس‌تان باشد که اگر دستمال خیلی کثیف شد آن را عوض کنید. هیچ‌وقت از دستمال خیلی کثیف برای پاک کردن خودرو استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند باعث ایجاد خط و خش رو بدنه شود. پیش از استفاده‌ی دوباره از دستمال‌های میکروفایبر حتما آنها را بشویید

مرحله‌ی سوم کارواش نانو در شیراز :

معمولا افراد با تجربه، تمیز کردن را از بالای خودرو شروع می‌کنند؛ زیرا اگر سقف ماشین را برای آخر کار بگذارید، ممکن است در حین تمیزکردن این قسمت، بقیه‌ی نواحی را کثیف کنید. روی دستمال مقداری از ترکیب نانو را اسپری کنید و به آرامی روی بخش مورد نظر بکشید. بعد از آن به سرعت از دستمال خشک دیگری استفاده کنید و روی همان ناحیه بکشید. کشیدن حوله‌ی دوم باعث یکنواختی و پرداخت لایه‌ی نانو روی سطح و درخشندگی و تمیزی ماشین می‌شود

 

مرحله‌ی چهارم کارواش نانو در شیراز :

دستمال‌ها را در یک جهت حرکت دهید و حواس‌تان باشد که به هیچ وجه حرکت دایره‌ای با دستمال انجام ندهید؛ چرا که با این‌ کار خاک روی ماشین می‌ماند. پیشنهاد کارواش نانو در شیراز این است که در یک خط و در مسیر حرکت باد ماشین را تمیز کنید. تمامی مراحل گفته شده را برای بخش‌های مختلف ماشین اجرا کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید. ضمنا یادتان باشد وقتی سطح دستمال کثیف شد، آن را بچرخانید و از بخش تمیز استفاده کنید

ویژگی کارواش نانودر شیراز چیست؟

از بین بردن خش های ماشین با کارواش نانو در شیراز

یکی از موادی که در ساخت محلول کارواش نانو استفاده می‌شود، واکس بدنه‌ی خودرو است؛ از همین رو بسیاری از محلول‌های نانوی استفاده شده در پروسه‌ی شستشوی خودرو، قابلیت از بین بردن خط و خش‌های سطحی دارند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، فاصله بین ملکولی محلول‌های نانو بسیار کم است؛ از همین رو قادر هستند فرورفتگی‌های کوچک به وجود آمده روی رنگ بدنه‌ی خودروها را پر کنند. برای اینکه بتوانیم از خاصیت خشگیری محلول‌های نانو استفاده کنیم، می‌بایست از نمونه‌هایی بهره بگیریم که ویسکوزیته یا گران‌روی بالایی دارند. همچنین پیشنهاد می‌شود در پروسه‌ی دیتیلینگ (Detailing) یا خشگیری بدنه‌ی خودروها از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش استفاده شود؛ زیرا در صورتی می‌توان آثار خط و خش بدنه‌ی خودرو از بین برد که مواد نانو به صورت یک‌دست روی کل قسمت آسیب‌دیده پخش شوند. پروسه‌ی خشگیری باید بعد از شستشوی کامل بدنه‌ی خودرو انجام شود. قبل از اینکه محلول کارواش نانو را روی بخش‌های آسیب‌دیده پخش کنیم، می‌بایست محل خراش را با یک سنباده‌ی نرم با بدنه هم‌سطح کنیم. البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که محلول‌های نانو هیچ‌گاه به عنوان مواد از بین برنده‌ی خراش در حوزه خدمات خودرویی مطرح نشده‌اند؛ اما با این وجود نمی‌توان این خاصیت آنها را نادیده گرفت

آب گریز شدن بدنه با استفاده از کارواش ناو در شیراز

محلول کارواش نانو از خاصیت هیدروفوبیکی (Hydrophobic) بهره‌مند هستند. هیدروفوبیک یا آب‌گریز بودن محلول‌ کارواش نانو باعث می‌شود پس از شستشوی خودرو با این مواد، مایعات روی رنگ بدنه جمع نشوند و تا مدت زیادی اتومبیل شما تمیز بماند. آب‌گریز بودن محلول‌های نانو باعث می‌شوند قطرات آب یا دیگر مایعات به فرم کروی تغییر شکل دهند و از روی بدنه خودرو به سمت پایین بلغزند. این خاصیت باعث می‌شود عناصری مثل آب باران یا نوشیدنی‌های رنگی روی بدنه‌ی خودرو شما لکه ایجاد نکنند

درخشنده شدن رنگ ماشین به وسیله کارواش نانو در شیراز

همانطور که پیش‌تر گفتیم، یکی از مواد پایه در ساخت محلول کارواش نانو، واکس بدنه خودرو است؛ از همین رو این شوینده‌ها قادر هستند درخشندگی و جلا را به رنگ بدنه‌ی خودرو شما بازگردانند. آمفوتریک و البته سورفکتانت‌های یونی و غیر یونی در محلول‌های نانو باعث می‌شوند فاصله بین ملکولی ذرات سازنده این مواد کاهش پیدا کند. تراکم بالای ذرات سازنده محلول کارواش نانو باعث می‌شود که این مواد به صورت یک‌دست و با یک ضخامت مشخص روی پیکره‌ی اتومبیل قرار بگیرند؛ از همین رو زمانی که نور به رنگ بدنه‌ی خودرو می‌تابد، انعکاس آن در یک طیف منظم و خطی صورت می‌گیرد. همین موضوع سبب می‌شود رنگ بدنه‌ی اتومبیل پس از کارواش نانو درخشندگی و جلای خاصی داشته باشد. این امر در خودروهای لوکس وارداتی که از اصول طراحی استریم لاینینگ بهره‌ می‌برند، بیشتر قابل مشاهده است. البته برای اینکه در پایان پروسه‌ی کارواش نانو نتیجه‌ی بهتری حاصل شود و رنگ بدنه‌ی اتومبیل درخشندگی بیشتری به خود بگیرد، بهتر است از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش برای پخش کردن یک‌دست محلول کارواش نانو استفاده شود

کارواش ارزان در شیراز ، کارواش بدون انعام در شیراز

مشکل پرداخت انعام در کارواش بدون انعام در شیراز بر طرف شده است

پرداخت انعام در کارواش‌ها به امر رایجی بدل شده است. این مساله تا جایی پیش‌ رفته که در بسیاری از کارواش‌ها اگر انعام خوبی پرداخت نکنید، ماشین‌تان به خوبی شسته نمی‌شود. گزارش‌های متعددی هم در رابطه با این مساله در روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف نوشته شده است. از طرفی گفته می‌شود که در پرداخت انعام هیچ اجباری وجود ندارد؛ اما در عمل اتفاق دیگری رخ می‌دهد. صاحبان خودروها همیشه در رابطه با این مساله به مشکل برمی‌خورند و با ناراحتی‌های فراوانی پیرامون این موضوع مواجه می‌شوند. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که خودروهای خود را دیگر به کارواش‌ها نبرند؛ بلکه از افراد متخصص بخواهند تا برای تمیز کردن ماشین پیش آنها بروند. این شیوه‌ای است که در کارواش بدون انعام رعایت می‌شود

اگر شما از کارواش بدون انعام در شیراز استفاده کنید انگاه از کارواش ارزان در شیراز استفاده کرده ایید به دلیل اینکه انعام پرداخت نمیکنید و هزینه استحلاک ماشین خود را پایین می آورید.

پس به راحتی با استفاده از کارواش تلفنی شیراز که از طریق تماس با شماره کارواش سیار شیراز در خواست می دهید می توانید از کارواش بدون انعام در شیراز و کارواش ارزان در شیراز بهره ببرید.

بهترین کارواش شیراز به راحتی در اختیار شماست. شما با تماس با شماره کارواش سیار شیراز و در خواست کارواش تلفنی شیراز و انتخاب یکی از خدمات این کارواش مانند کارواش نانو در شیراز خدمات کارواش در منزل شیراز را توسط بهترین کارواش شیراز در یافت می کنید

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 460 تاريخ : شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 12:49

یکی از دغدغه های امروزی مالکان خودرو بخصوص شاغلین مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودرویشان است. کارواش سیار این امکان را برای شما فراهم آورده که بتوانید در زمان هایی که اتومبیلتان درب منزل، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارتان پارک است و هیچ نیازی به آن ندارید، به راحتی ماشین خود را بشویید و به صورت آنلاین از خدممات ویژه و راحت کارواش سیار استفاده کنید. در کارواش سیار معمولا از تکنولوژی نانو استفاده می شود.

کارواش در محل انتخابی مناسب برای کسانی است که میخواهند به کارواش نروند و کارواش یه محل آنها بیاید!

یا کارواش در محل می توانید ماشین خود را در هر محلی که است درب منزل بشویید.

در شست‌وشوی خودرو با شیوه نانو، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، از مزایای فنی از قبیل پاک‌کنندگی مطلوب، خواص محافظتی از رنگ خودرو، کاهش چسبندگی سطح با آلودگی‌ها و تا حدودی بازیابی رنگ‌های کهنه، بهره‌مند می‌شوید و بدون آن‌که قطره‌ای آب مصرف کنید ماشینتان تمیز میشود.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 396 تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت: 13:09

اگر برای نظافت منزل خود به نظافتچی خانم جوان نیاز دارید با ما همراه شویدخجالت

نظافتچی خانم جوان با سلیقه و مورد اعتماد است. کار های نظافت منزل را با دقت تمام انجام می دهد و در سریع ترین زمان ممکن نافت منزل شما را انجام خواهد داد. پیشنهاد می کنیم نظافت منزل و محل کار خود را به نظافتچی خانم جوان بسپارید.

شرکت خدماتی نظافتی در تهران با همکاری نظافتچی خانم جوان سعی در بهبود کیفیت خدمات نظافتی خود دارد تا خدمات نظافتی بهتر انجام شوند و مشتری ها راضی باشند.

خدمات نظافتچی خانم جوان :

شستن ظرف ها 

شستن سینک ظرفشویی

تمیز کردن یخچال

شستن کف آشپزخانه و سرامیک ها

نظافت اتاق ها

گردگیری و جارو

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نظافتچی خانم جوان, نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 702 تاريخ : سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت: 12:34

خدمات پذیرایی مجالس یکی از مهمترین دغذغه های ما هنگام برگزاری مجالس می باشد. مهمانی چه مختصر باشد و چه بزرگ و باشکوه ، نیاز به نیرو جهت خدمات پذبرایی دارد.

برای اینکه در هنگام برگزاری مراسم بتوانید مجلس تان را با آرامش بیشتری کنترل کنید ، برای اینکه زمان بیشتری را در کنار مهمانانتان سپری کنید ، برای اینکه بهترین خدمات را برای مهمانانمان عرضه کنید کافی است با یک شرکت خدماتی پذیرایی تماس بگیرید و درخواست نیروی خدماتی کنیدخنده.

 آیا برای برگزاری جشن تولد های فرزندتان نیاز به همکاری نیروی خدماتی دارید ؟ 

آیا برای پذیرایی از دوستانتان نیاز به مهماندار مجالس دارید؟

آیا نمی دانید چگونه باید مجلس عروسی خود را مدیریت کنید؟

آیا از اینکه همواره باید در حین مراسم به فکر پذیرایی از مهمانان باشید کلافه شده اید؟اخم

آیا به دنبال نیرویی حرفه ای و متخصص برای خدمات پذیرایی هستید؟

 

اکنون زمان آن رسیده که تمامی نگرانی های خود را جهت برگزاری مراسم از بین ببرید. شما می توانید با تماس با شرکت خدمات پذیرایی درخواست اعزام مهماندار پذیرایی کنید و از خدمات پذیرایی در منزل ، خدمات تشریفات عروسی و خدمات پذیرایی مجالس استفاده کنید.

 

خدمات پذیرایی شامل سرویس های زیر است :

1.بسته بندی انواع غذا میوه و خوراکی های دیگر

2.چیدن انواع ظروف و خوراکی روی میز سرو غذا توسط مهماندار خانم خوش سلیقه

3.مدیریت ماشین ها برای پارک کردن ماشین مهمانان ها

4.استقبال از مهمانان هنگام ورود و بدرقه ی آنان در خروج از مراسم

5.جابجایی میز و صندلی و وسایل دیگر

6.جمع آوری ظروف کثیف و پذیرایی از مهمانان جدید

7.آشپزی و پخت انواع غذا و شیرینی جات

 

شرکت خدماتی پذیرایی با کادری مجرب و متخصص می تواند هرنوع نیاز شما را برای پذیرایی از مهمانانتان برآورده کند. افرادی که جهت پذیرایی در شرکت خدمات پذیرایی استخدام شده اند ، نیرویی آموزش دیده و با مهارت می باشند که کاملا از اصول مهمانداری و آداب معاشرت آگاهند. پرسنل شرکت خدماتی افرادی مورد اعتماد و خوش سلیقه هستند که می توانند پذیرای مهمانان شما باشند.

✅ اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و به بیشتر از یک نفر نیرو جهت پذیرایی نیاز دارید اشکالی ندارد ، می توانید درخواست کادری کارآزموده جهت پذیرایی دهید.

✅ اگر برای پذیرایی از دوستانتان در منزل نیاز به فردی با سلیقه و مورد اطمینان جهت پذیرایی دارید می توانید مهماندار خانم اعزام کنید.

✅ هزینه هایی که برای اعزام مهماندار جهت پذیرایی مشخص شده اند بسیار منصفانه می باشند.این هزینه ها کاملا استاندارد هستند.

 پس کافی است بهترین کیفیت خدمات را با منصفانه ترین هزینه از یک شرکت خدماتی پذیرایی معتبر بخواهید.

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 437 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 22:20

کارگر نظافت منزل خیلی از وقت ها میتواند در نظافت بهتر و سریعتر ساختمان به ساکنان کمک کند. اعزام کارگر برای نظافت منزل به تمام نقاط کشور و نظافت منزل خانم جوان از جمله مهمترین خدمات این شرکت خدماتی است. دستمزد کارگر نظافت منزل در تهران و تمام شهرهای کشور با قیمت کارگر منزل مصوب اتحادیه انجام می شود.در صورت نیاز به کارگر نظافت منزل با کلینز ما تماس بگیرید.

تعدادی از نمایندگی های کلینز در ایران:

نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل غرب تهران

نظافت منزل جنوب تهران

نظافت منزل توسط خانم جوان این روز ها بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

یک کارگر نظافت منزل چه خدماتی ارائه میدهد.تمام شرکت های نظافت منزل لیست تقریبا متفاوتی از خدمات برای کارگر نظافت منزل دارد و خدمات نظافت منزل را با توجه به اولویت های خود انجام میدهد. اما مهمترین خدماتی که هر شرکت خدماتی نظافت منزل ارائه میدهد مشخص و بین همه شرکت ها مشترک است. یک شرکت خدماتی نظافتی لازم است حتما توانایی ارائه این خدمات را داشته باشد.

نظافت منزل

نظافت شرکت

خانه تکانیش

نظافت ساختمان

نظافت راه پله

گرد گیری و غبار روبی

نظافت آشپزخانه و شستشوی ظروف

تمیز کردن و شستشوی در و پنجره

مرتب کردن وسایل

جرم گیری کاشی و سرامیک

شستشو و تمیز کردن کابینت

تمیز و مرتب کردن کمد ها

تمیز کردن لوستر و

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 418 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 22:52

آیا دنبال یه شرکت خدمات سمپاشی برای سمپاشی منزل یا شرکت و یا هرجای دیگه هستی؟ آیا از کشتن هر روزه ی سوسک ها خسته شدی؟ همین حالا با ما تماس بگیر! شرکت خدماتی کلینز با داشتن سابقه و نیروهای حرفه ای و پیشرو در زمینه سمپاشی منازل و ... در خدمت شماست و شمارا از شر این حشرات موذی راحت میکند. با کلینز تماس بگیرید تا راحت زندگی کنید!

 

چگونه سوسک ها را شناسایی کنیم؟

مشخصات ظاهری

سوسک ها می توانند طولی بیش از 50 میلی متر داشته باشند و گونه های گرمسیری که بزرگتر از سوسک های سایر نواحی می باشند. سوسک ها دارای شش پا و دو شاخک و بعضی هم بال دارند. با این حال اکثر سوسک های بالدار قادر به پرواز نمی باشند.

 

سوسک ها دارای جسم مسطح و بیضی شکل هستند. بدن سوسری ها در هنگام لمس چرب هستند و بسته به دمای محیط ممکن است گرم یا سرد باشند. سر سوسک ها کوچک هستند و کله آنها بوسیله یک ضربه گیر همچون پرونوتوم (یک نوع حشره) از آنها محافظت می کند. سوسک ها دارای 6 پا بلند و سریع می باشند که به آنها تقریبا اجازه حرکت در هر نوع سطحی را می دهد. پدهای موجود روی پاهای سوسک ها انها را در رفتن به تمام سطوح کمک می کنند که با استفاده از آنها می توانند روی سقف و دیوارها نیز به آسانی حرکت نمایند. دهان سوسک ها رو پایین است و بعضی از انها دارای بال های مسطح بر پشت خود می باشند که البته همه آنها از این بال ها برای پرواز نمی توانند استفاده کنند.

 

سوسک های جنس نر معمولا کوچکتر از ماده ها می باشند. نمونه های ماده اغلب بزرگتر از نر می باشند و دارای بال هایی به غیر از شکل سوسک های نر دارا می باشند. آنها نسبت به سمپاشي آسیب پذیر می باشند و تخم سوسک ها به نام oothecae است که معمولا به شکل بیضی و قهوه ای تیره می باشد. سوسک های جوان همچون بزرگترهای خود می باشند و فقط رنگ آنها روشن تر است و بال ندارند و پس از چند بار پوست انداختن به سوسک های بالغ تبدیل می شوند. سوسک های آلمانی قهوه ای هستند و طول آنها حدود 13 تا 16 میلی متر می باشد. سوسک های آسیایی و شرقی بزرگ و تیره تر می باشند. سوسک های آمریکایی به رنگ قرمز مایل به قهوه ای هستند و یکی از طویل ترین گونه های سوسک های خانگی با طول حدود 40 میلی متر می باشند. سمپاشی سوسک

 

 

 

واقعیت سوسک ها

سوسک ها متعلق به گروه بندپابان هستند. بعضی از گونه های آنها به منازل مسکونی حمله می کنند و به عنوان آفات در نظر گرفته می شوند. مابقی نیز برای محیط مفید هستند و تجزیه کننده مواد آلی می باشند. سوسک ها می توانند حامل بیماری های مختلف باشند، زیرا معمولا در نزدیکی دفن زباله و یا در آشپزخانه، جاهایی که غذا فاسد وجود دارد یافت می شوند. رستوران ها نیز ممکن است عفونت سوسک را تجربه کنند. سوسری ها بوهای ناخوشایند را منتشر می کنند و همچنین می توانند صداهایی را از خود تولید نمایند و معروف ترین این سوسک های صوتی، سوسک ماداگاسکاری است و هر چند بقیه گونه های نیز میتوانند صداهای ضعیف تری و شبیه سازی شده از خود تولید نمایند.

 

سوسک ها می توانند خانه شما را خراب کنند و برای برنده شدن در این مبارزه در کنترل سوسک ها مواردی هست که باید رعایت کنید :

 

ورود : سوسک ها می توانند از راه های مختلفی وارد منزل شما شوند، از طریق شکاف ها ، ترک ها ، دریچه ها و لوله های فاضلاب. ما حتی میتوانیم آنها را در کیسه های خرید ، جعبه ها ، کیف دستی و خود شخص پیدا کنیم!

 

محیط ایده آل : منزل شما یک مکان ایده آل برای گونه های متعددی از سوسک ها می باشد. با مقدار زیادی مواد غذایی ، گرما ، آب و مکان های لانه سازی ، می توانند در تمام طول سال باقی بمانند.

 

تولید مثل : سوسک ها به سرعت تولید مثل می کنند و بازای هر کدام از انها که مشاهده می کنیم هزاران هزار سوسک دیگر در پشت دیوار ها و شکاف ها وجود دارند.

 

انحطاط : از آنجا که بیشتر سوسک ها شبانه هستند ، شما تا به حال یکی دو مورد را هم زمان مشاهده نکرده اید و هزاران سوسک دیگر نیز وجود خواهند داشت.

 

آلرژی – آسم : باقی مانده های ایجاد شده توسط سوسک ها و یا مرده آنها می تواند منجر به آلرژی در کودکان و اشخاص شود.

 

ناکارآمدی خودکارآمدی : سوسک ها در پنهان شدن نسبت به شما در پیدا کردن انها استاد تر هستند و تخم های آنها در برابر بسیاری از اسپری های سوسک کش مقاوم می باشد. بدون تجهیزات و اطلاعات دقیق نمی توان در جنگ با آنها پیروز شد.

 

نکته قابل توجه در مورد سوسک ها اینجاست که 5 تا 10 هزار گونه سوسک روی زمین زندگی می کند .

 

انواع سوسک

سوسک فاضلاب یا سوسک آمریکایی :

سوسک فاضلابی عمدتا در قسمت های مرطوب و تاریک زندگی می کنند و به این نوع سوسک ها آمریکایی نیز می گویند . که اندام درشتی دارند و تیره رنگ هستند . برای خلاصی از این سوسک ها حتما باید سمپاشی فاضلاب صورت گیرد .

 

سمپاشی سوسک

 

سوسک حمام :

سوسک حمام هم مانند سوسک فاضلاب در محیط خیس و تاریک زندگی می کنند . این سوسک ها از مواد در حال فاسد شدن تغذیه می کنند که همه این مواد دارای نیتروژن می باشد . این سوسک ها این ماده را در مدفوع خود به شکلی درست می کنند که به خاک بر میگردد و آن را حاصل خیز و غنی می کند که برای گیاهان مفید می باشد . با از بین رفتن این نوع سوسک ها حتی در چرخه طبیعی جنگکل و گیاهان نیز تاثیر می گذارد .

 

سمپاشی سوسک

 

 

 

سوسک خانگی :

سوسک های خانگی در اثر آلودگی محیطی و ریختن غذا و تمیز نکردن آنها به وجود می آیند به عبارتی می توان گفت سوسک خانگی در اثر رعایت نکردن بهداشت در خانه تولید می شوند . این سوسک ها شامل انواع مختلف می شوند . اگر هر چه سریع تر از رشد و تولید آنها جلوگیری نکنید قطعا در آینده نزدیک شاهد تعداد انبوهی از این حشرات خواهید شد .

 

سمپاشی سوسک

 

 انواع سوسک :

سوسک آمریکایی ، سوسک آلمانی ، سوسک چوبخوار ، سوسک کویایی ، سوسک پشت قهوه ای ، سوسک استرالیایی ، سوسک آسیایی ، سوسک سورینام ، سوسک سیگار ، سوسک شرقی ، سوسک  آرد ، سوسک دارو ، سوسک قرمز آرد ، سوسک دندان اره ای

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 439 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 15:18

نظافت راه پله و مشاعات یکی از خدمات شرکت خدمات نظافتی کلینز است. نظافت راه پله و مشاعات با نیروی حرفه ای وهزینه کم دغدغه خیلی از افراد است .نظافت راه پله و مشاعات خود حتی نظافت پارکینگ و حیاط خود را به ما بسپارید. ما با تجهیزات عالی در خدمت شما هستیم. خدمات دیگر ما شامل: نظافت شرکت ، نظافت ساختمان ، نظافت منزل و... برای رزرو نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا با ما تماس بگیرید.

 

عوامل موثر بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع

سرویس نظافت راه پله و فضای مشاع در مواقع مختلفی مورد استفاده مشتریان  قرارمی گیرد. مشتریان می توانند هم بصورت یکباره و هم با قراردادهای هفتگی و ماهانه از این خدمت شرکت های نظافتی استفاده کنند. مواردی مثل تعداد طبقات و واحدهای ساختمان، وجود فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط و همچنین مواد مصرفی شوینده از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت نظافت راه پله و فضای مشاع هستند.

 

۱. برآورد هزینه

بیشتر شرکت های خدمات نظافتی یک هزینه ی پایه حدود 40000 تومانی را برای ۴ ساعت کار یک نیروی آقا به عنوان هزینه پایه به مشتری اعلام می کنند.

 

۲. تعداد طبقات

بیشتر شرکت های نظافتی خدمات نظافت راه پله و مشاع را با احتساب اعداد طبقات و واحدها برآورد هزینه می کنند و به عنوان مثال همانطور که در بسیاری از سفارش های انجام شده در سنجاق دیده می شود به ازای هر طبقه ۱۰۰۰۰ تومان دریافت می کنند.

 

۳. پارکینگ و حیاط

فضاهای مشاع مثل پارکینگ و حیاط هزینه ای علاوه بر هزینه نظافت راه پله ها را می طلبد.

 

 

 

در بلاگ  نیز می توانید برخی مطالب مرتبط دیگر به نظافت را ببینید:

 

شوینده های طبیعی و ارگانیک

سبز نظافت کنید! شوینده های طبیعی و سازگار با محیط زیست را بهتر بشناسیم

نظافت کفپوش های چوبی

پنج راه شگفت انگیز پاک کردن لکه ها

چطور از بچه ها در نظافت خانه کمک بگیریم

 

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 438 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 13:15

نظافت ساختمان امری ضروری و حاوی اهمیت است ما باید توجه بسیار زیادی به نظافت ساختمان داشته باشیم و اگر نظافت ساختمان را پشت گوش بیاندازیم ممکن است اثرات مخربی داشته باشد.کارگر نظافت منزل ما در تمام نقاط ایران مثل نظافت ساختمان غرب تهران و نظافت ساختمان شرق تهران و نظافت ساختمان کرج و نظافت ساختمان مشهد ... اماده ی  ارئه خدمات نظافت به شماست.ما در تمام زمینه ها اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.نظافت ساختمان باید اصولی باشد. نظافت ساختمان شامل نظافت راه پله و مشاعات . نظافت منزل . نظافت شیشه و پنجره . نظافت دیوار ها می باشد.

لیست قیمت نظافت ساختمان به شرح زیر میباشد:

 

حداقل کار برای نظافتچی آقا 4ساعت 40000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- حداقل کار برای نظافتچی خانم 4ساعت 60000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی آقا  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی خانم  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان.

 

در صورتی که از یک شرکت خدماتی خاص ،  نظافتچی ساختمان ( نیروی خدماتی )می گیرید و تمایل دارید که نظافتچی راه پله ساختمان  شما تغییر نکند  در زمان اولین تماس تان این مسئله را به شرکت اعلام نمائید.تا نظافتچی ساختمان شما را کسی در نظر بگیرند که بطور دائم در آن شرکت خدماتی کار می کند و برای نظافت راه پله  ساختمان تان بتوانند همیشه همان شخص را بفرستند.

نکاتی برای نظافت منزل و نظافت ساختمان

سعی کنید نظافت اتاق ها را از بالا به پایین انجام دهید.

شستن دیوارها را از بالا به پایین و از چپ به راست انجام دهید. مراقب باشید که از شوینده ای برای شستن دیوار استفاده

می کنید که صدمه ای به دیوار و دیوار پوش یا رنگ آن نمی زند.

برای نظافت شیشه ها از سرکه سفید استفاده کنید تا تمیزی و شفافیت شیشه ها را با هم داشته باشید.

کفپوش ها را بهتر است که با یک اسکاچ نرم و نم دار شسته و با پارچه ای خشک کنید.

برای نظافت مبلمان از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید اما باید دقت کرد که قبل از تمیز کردن کل مبلمان،

محلول ذکر شده را بر روی قسمت کوچکی از مبلمان امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ پس نمی دهد.

برای نظافت لکه های سخت آشپزخانه می توان از محلول سرکه و آب ( هر کدام به یک اندازه ) استفاده کرد.

cleanz...
ما را در سایت cleanz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم فارسی cleanz بازدید : 400 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 14:25